Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4154
Назва: Педагогіка свободи в парадигмальному просторі сучасної освіти і виховання
Інші назви: Pedagogy of freedom in the paradigmal space of modern education and upbringing
Автори: Растригіна, Алла Миколаївна
Іваненко, Надія Вікторівна
Rastrygina, Alla
Ivanenko, Nadiya
Ключові слова: монографія
педагогіка свободи
інваріанті принципи
внутрішня свобода
свобода особистості
особистість
Дата публікації: 2021
Видавництво: ФОП Середняк Т. К.
Бібліографічний опис: Педагогіка свободи в парадигмальному просторі сучасної освіти і виховання: Монографія / А. М. Растригіна, Н. В. Іваненко. –Дніпро: ФОП Середняк Т. К., 2021. – 500 с.
Короткий огляд (реферат): (ua) У монографії представлено авторську концепцію педагогіки свободи як сучасну освітньо-виховну модель, що ґрунтується на інваріантних принципах, розглядає теоретичні та практичні засади розвитку внутрішньої свободи особистості, її суб’єктності, самосвідомості, здатності до свідомого й відповідального самовизначення, самостійного вибору та реалізації власного життєвого шляху. На основі культурологічного, конкретно-історичного, особистісного, феноменологічного та системного наукових підходів обгрунтовано теоретико-методологічні засади педагогіки свободи як соціально-педагогічного феномену, що базується на ідеях вільного виховання, переосмислення й реконструкція яких зумовлює їхню системну реалізацію в сучасному освітньо-виховному просторі. Ознайомлення з концептуальними основами педагогіки свободи зумовлює розвиток сучасного педагогічного мислення, ґрунтованого на засадах новітніх уявлень про освіту і виховання та становлення особистісної свободи вихованців у відповідності до потреб сьогодення. Опанування матеріалу щодо становлення і розвитку ідей педагогіки свободи, ролі свободи особистості у відтворенні її духовного потенціалу, усвідомлення розвитку свободи особистості як процесу самовизначення й самовираження, який відшліфовується свідомістю й поведінкою людини на тлі вільного вибору й набуває сьогодні статусу необхідності, забезпечує розуміння можливостей використання принципів педагогіки свободи у власному особистісному й професійному становленні та їхнього творчого застосування у розв’язанні актуальних завдань сучасної вітчизняної освіти і виховання. Монографія адресована науковцям, фахівцям у галузі освіти і виховання, здобувачам наукових ступенів, студентам.
(en) The monograph presents the author's concept of pedagogy of freedom as a modern educational model based on invariant principles, considers theoretical and practical principles of development of inner freedom of the individual, his subjectivity, self-awareness, ability to conscious and responsible self-determination, independent choice and realization of life way. On the basis of culturological, concrete-historical, personal, phenomenological and systematic scientific approaches the theoreticalmethodological bases of pedagogy of freedom as a social-pedagogical phenomenon based on ideas of free education, reconsidering and reconstruction of which determines their systematic realization in modern education are substantiated. Studying the conceptual foundations of the pedagogy of freedom determines the development of modern pedagogical philosophy, based on the principles of the latest ideas about education and upbringing and the formation of personal freedom of pupils in accordance with the present-day needs. Mastering the material on the formation and development of ideas of pedagogy of freedom, the role of individual freedom in the reproduction of its spiritual potential, awareness of the development of individual freedom as a process of self-determination and selfexpression, which is refined by human consciousness and behavior against the background of free choice, provide understanding of the possibilities of using the principles of pedagogy of freedom in one’s own personal and professional development and their creative application in solving current problems of modern national education and upbringing. The monograph is addressed to scientists, specialists in the field of education and upbringing, degree seekers, students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4154
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.