Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/414
Title: | Альтернативне оцінювання VS традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ |
Authors: | Лівицька, Інна Адамівна |
Keywords: | методика навчання іноземних мов комунікативна компетенція види оцінювання мовний портфоліо methodology of foreign language teaching communicative competence types of assessment language portfolio |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Лівицька І. А. Альтернативне оцінювання VS традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ / Інна Адамівна Лівицька // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 119. - С. 334-337 |
Series/Report no.: | філологічні науки (мовознавство); |
Abstract: | Авторка статті робить спробу розмежування та окреслення ключових понять сучасної методики навчання іноземних мов «традиційного та альтернативного видів оцінювання», покликаних сприяти процесу формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ. The author of the article makes an attem pt at differentiating and defining key notions of foreign language methodology theory, such as “traditional and alternative assessment”, which serve the process of formation of the foreign language communicative competence on the first stage of learning at high education institutions |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/414 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри практики германських мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Альтернативне оцінювання VS традиційне формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання.pdf | 73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.