Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкороход, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-05-13T23:25:52Z-
dc.date.available2022-05-13T23:25:52Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСкороход І. В. Впровадження кредитно – модульної технології у підготовці майбутніх учителів фізики / Ірина Володимирівна Скороход // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: Величко С. П. [та ін.]. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005. - Вип. 60, ч. 1. – C. 91-95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4133-
dc.description.abstract(ua) Міжпредметні зв’язки мають важливе значення у навчанні природничо-математичних дисциплін. Підготовка студентів спеціальності “математика і фізика” до реалізації таких зв’язків є однією із складових процесу фахової підготовки сучасного вчителя.uk_UA
dc.description.abstractматематикаuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ КДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectфізикаuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.titleВпровадження кредитно – модульної технології у підготовці майбутніх учителів фізикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.