Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛабенко, Олександр Віталійович-
dc.contributor.authorLabenko, Alexsandr-
dc.date.accessioned2022-05-03T23:07:13Z-
dc.date.available2022-05-03T23:07:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛабенко О. В. Проблема зміни наукової парадигми в методиці викладання курсу «соціальна робота у сфері дозвілля» / Лабенко Олександр Віталійович // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 11, ч. 4. – С. 158-162.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4114-
dc.description.abstract(uk) Відбиток на протікання всіх соціально-економічних і культурних процесів в Україні накладає глобалізація, як тенденція до всесвітнього охоплення, взаємовпливів та взаємозв’язків між різними соціальними феноменами. З огляду на сказане, перед кожним із сучасних науковців все більше постає проблема широкого переосмислення всіх цих непростих процесів у світі й в Україні, але вже виходячи із цілей та завдань певної конкретної навчальної діяльності, що здійснюється в даний період розвитку соціуму. У цій статті автор робить спробу порівняти основні характеристики ньютонівської-картезіанської і квантово-релятивістської наукових парадигм для того, щоб удосконалити навчальний курс «Соціальна робота в сфері відпочинку». При цьому, в ході системного критичного аналізу він приходить до висновку про те, що потенційно великими можливостями для модернізації даного навчального курсу володіє квантово-релятивістська наукова парадигма оскільки вона відповідає демократичній соціальній структурі суспільства і системи освіти.uk_UA
dc.description.abstract(en) The system of education have been transforming in Ukraine to a great extent for correlation with pedagogical processes that it have been in European Union. It is connected with development of the Bologna process. Bay the way, the fact generally known is comprehend that the globalization applies on all socially-economical and cultural processesin Ukraine for certain presentation at the process their passing. As a matter of fact, globalization is the tendency to world covering, interactions and interrelations between various social phenomenon’s. The change of the scientific paradigm that it havebeen lying on the basis both the all Ukrainian pedagogical science and methodical science, is real way for going out from this situation. The contemporary modern technique teaching of the course «The social work in the field of leisure» from the Newton-cartesian to the Quantum-relativistic scientific paradigm. It is very importance. It is bound up with extending processes of the turbulence at the development such living natural system as student’s collective (academic group). It is special important for organization of social work in the field of leisure. That is why, the author of this paper make an attempt for the comparison of basic characteristics both scientific paradigms and draw a conclusion about more potential possibilities for transforms of the course «The social work in the field of leisure» has the Quantum-relativistic scientific paradigm.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ КДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectнаукова парадигмаuk_UA
dc.subjectньютонівсько-картезіанська наукова парадигмаuk_UA
dc.subjectквантово-релятивістська наукова парадигмаuk_UA
dc.subjectметодика викладання курсу «Соціальна робота у сфері дозвілля»uk_UA
dc.subjectметодична наукаuk_UA
dc.subjectmethodical scienceuk_UA
dc.subjectscientific paradigmuk_UA
dc.subjectNewton-cartesian scientific paradigmuk_UA
dc.subjectQuantum-relativistic scientific paradigmuk_UA
dc.subjecttechnique teaching of course «The social work in the field of leisure»uk_UA
dc.subjecttechnique teachinguk_UA
dc.titleПроблема зміни наукової парадигми в методиці викладання курсу «соціальна робота у сфері дозвілля»uk_UA
dc.title.alternativeThe problem of change the scientific paradigm for technique teaching of the course «the social work in the field of leisure»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.