Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГулай, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorВергун, Ігор Вячеславович-
dc.contributor.authorТрифонова, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorHulay, Oleksandr-
dc.contributor.authorVerhun, Ihor-
dc.contributor.authorTryfonova, Olena-
dc.date.accessioned2022-04-25T21:17:21Z-
dc.date.available2022-04-25T21:17:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГулай О. В. Використання інтегровного курсу при формуванні дослідницької компетентності учнів в циклі природничих дисциплін / Олександр Володимирович Гулай, Ігор Вячеславович Вергун, Олена Михайлівна Трифонова // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 12, ч. 1. – C. 55-61.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4109-
dc.description.abstract(ua) У даній статті розглянута проблема навчання учнів, що навчаються у класах гуманітарного профілю за допомогою інтегрованого курсу. Розкрито важливість інтегрованого курсу, етапи його реалізації та визначено ролі, що відводяться учням та вчителю в цій діяльності. Схематично окреслено план роботи та методи, визначено ефективність використання цього курсу та можливість формування дослідницької компетентності в інтегрованому курсі. Запропонований приклад лабораторної роботи в цьому курсі для учнів що навчаються в класах з гуманітарним профілем, в якому учні можуть розглядати, самостійно робити та вивчати інтерференцію та дифракцію світла. У статті розкрито зміст понять: інтегрований курс, види інтегрованих уроків, педагогічні цілі інтегрованого навчання природничих дисциплін.uk_UA
dc.description.abstract(en) Use of an integrated course in the formation of research competence of pupilsin the cycle of natural sciences In this article the problem of teaching students in the classes of the humanitarian profile with thehelp of an integrated course is considered. The importance of the integrated course, the stages of its realization and the roles assigned tothe students and the teacher in this activity are revealed. Also, the main changes in education, which require the teacher to use an integrated course, is revealed, namely, the concept of a new school inwhich it is said about the profiling of the senior school is revealed. Specific points related to the organization of the educational process in these disciplines are indicated. Possible options for the introduction and study of natural sciences in the humanitarian classes of the senior elementary school are discussed. Schematically outlines the work plan and methods, the effectiveness of using this course and the ability to form research competencies in theintegrated course. The proposed training project, as a means of implementing the integrated course, provides an example of laboratory work in this course for students in classes with a humanitarian profile in which students can consider themselves to do and study interference and diffraction of light. Also, an example of problems of integrated content inthe solution, which students develop research competence, are given. The efficiency of the use of information and communication technologies in the formation of students’ research competencies and when used in the integrated course is expanded. Also, the stages of the use of ICT in the curriculum and the integration of knowledge in the natural sciences are outlined. The content of the concepts is explained in the article: an integrated course, types of integrated lessons, pedagogical goals of integrated tr aining, methods of teaching physics.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectінтегрований курсuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectвиди інтеграціїuk_UA
dc.subjectпедагогічні цілі інтегрованого навчанняuk_UA
dc.subjectметодика навчання фізикиuk_UA
dc.subjectintegrated courseuk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjecttypes of integrationuk_UA
dc.subjectpedagogical goals of integrated learninguk_UA
dc.subjectmethodology for teaching physicsuk_UA
dc.titleВикористання інтегровного курсу при формуванні дослідницької компетентності учнів в циклі природничих дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeUse of an integrated course in the formation of research competence of Pupilsin the cycle of natural sciencesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.