Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/402
Title: Формування орфографічних компетенцій учнів засобами усвідомленого вивчення навчального матеріалу
Authors: Крижанівська, Ольга Іванівна
Keywords: апостроф
компетенція
орфографія
орфограма
правило орфографії
apostrophe
com petence
orthography
orthogram
spelling rule
Issue Date: 2013
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Крижанівська О. І. Формування орфографічних компетенцій учнів засобами усвідомленого вивчення навчального матеріалу (мовознавство)/ Ольга Іванівна Крижанівська // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 119. - С.319-322
Series/Report no.: філологічні науки (мовознавство);
Abstract: У статті розглянуто один із засобів вироблення стійких орфографічних навичок – усвідомлення причин усталеного написання тієї чи тієї орфограми, аж до розуміння особливостей правопису так званих «винятків до правил». Наведено прикладиформування орфографічної свідомості при вивченні теми «Вживання апострофа» в різних класах.
The paper views one of the means of building steady orthographic skills — understanding reasons of well-established spelling of a certain orthogram up to understanding particularities of spelling of so called “exceptions to rules”. Examples of building orthographical awareness while studying topic “Using apostrophe” in school is given.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/402
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри української мови



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.