Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/402
Назва: Формування орфографічних компетенцій учнів засобами усвідомленого вивчення навчального матеріалу
Автори: Крижанівська, Ольга Іванівна
Ключові слова: апостроф
компетенція
орфографія
орфограма
правило орфографії
apostrophe
com petence
orthography
orthogram
spelling rule
Дата публікації: 2013
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Крижанівська О. І. Формування орфографічних компетенцій учнів засобами усвідомленого вивчення навчального матеріалу (мовознавство)/ Ольга Іванівна Крижанівська // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 119. - С.319-322
Серія/номер: філологічні науки (мовознавство);
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто один із засобів вироблення стійких орфографічних навичок – усвідомлення причин усталеного написання тієї чи тієї орфограми, аж до розуміння особливостей правопису так званих «винятків до правил». Наведено прикладиформування орфографічної свідомості при вивченні теми «Вживання апострофа» в різних класах.
The paper views one of the means of building steady orthographic skills — understanding reasons of well-established spelling of a certain orthogram up to understanding particularities of spelling of so called “exceptions to rules”. Examples of building orthographical awareness while studying topic “Using apostrophe” in school is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/402
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри української філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.