Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3969
Назва: Концепція „цілості” мистецтва або „секрети поетичної творчості” в новелі Івана Франка „Сойчине крило”
Автори: Зубак, Любов Олексіївна
Ключові слова: творчість
естетика
етика
свідоме
підсвідоме
духовне
душа
„чоловіче”
„жіноче”
сублімація
гармонія
aesthetics
ethics
conscious
subconscious
spiritual
the soul
“masculine”
“feminine”
sublimation
harmony
Дата публікації: 2011
Видавництво: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Зубак Л. О. Концепція „цілості” мистецтва або „секрети поетичної творчості” в новелі Івана Франка „Сойчине крило” / Зубак Любов Олексіївна // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (літературознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : РВВ ДПУ ім. В. Винниченка , 2011. – Вип. 94. – С. 212-232.
Серія/номер: Філологічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті на матеріалі новели „Сойчине крило” розкривається Франкове бачення мистецтва як єдності творчого і життєвого начал, „чоловічого” і „жіночого”, духу і душі, свідомого й підсвідомого; простежується його ставлення до нових тенденцій в літературі. Порушені у творі проблеми розглядаються в контексті європейської класичної філософії початку ХХ ст.
(en) In the article devoted to the analysis of the story “The jay’s wing (“Sojchyne krilo”) Franro’s seeing of art as the unity of creative and vital sources, of “masculine” and “feminine”, spirit and soul, of conscious and subconscious is opened; the writer’s attitude to the ntw literature tends is followed. The problems that are touched upon in the story are analyzed in the contest of the European classical philosophy of the beginning of the 20th century.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3969
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри української філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.