Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3813
Назва: Особливості викладання основ дизайну у майбутніх учителів технологій
Інші назви: Особенности преподавания основ дизайна у будущих учителей технологий
Features of teaching fashions of designs in future teachers of technologies
Автори: Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна
Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна
Bogomaz-Nazarova, Snizhana Nikolaevna
Ключові слова: дизайн
учитель технологій
естетична культура
дизайн-проект
дизайн
учитель технологий
эстетическая культура
дизайн-проект
design
technology teacher
aesthetic culture
design project
Дата публікації: 2018
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Богомаз-Назарова С. М. Особливості викладання основ дизайну у майбутніх учителів технологій / Сніжана Миколаївна Богомаз-Назарова // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Research Bulletin. Series: Pedagogical Sciences / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – Вип. 168. – С. 39-41.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) Стаття присвячена основним положенням визначення змісту освітньої підготовки майбутніх учителів технологій до викладання основ дизайну в загальноосвітніх навчальних закладах. Визначено в якості основних психолого-педагогічних умов найбільш успішного формування естетичної культури майбутніх учителів технології необхідність залучення студентів в спеціально організовану навчальну дизайн-діяльність і сприяння самореалізації студентів в цій діяльності; застосування методів розвитку у студентів, стійкої мотивації до навчання, підвищення їх творчої і трудової активності; орієнтації студентів на застосування отриманих знань у практичній діяльності. Обґрунтовано, що естетична культура майбутнього вчителя технології, перш за все є результатом розвитку його естетичних якостей, тому показниками сформованості того чи іншого критерію естетичної культури буде розвиток здатності до певного виду естетичної діяльності. Разом з тим, розвиток естетичних якостей майбутніх вчителів технології повинно мати педагогічну спрямованість і має розглядатися відповідно до завдань естетичного виховання і розвитку учнів.
(ru) Статья посвящена основным положениям определения содержания образовательной подготовки будущих учителей технологий к преподаванию основ дизайна в общеобразовательных учебных заведениях. Определено в качестве основных психолого-педагогических условий наиболее успешного формирования эстетической культуры будущих учителей технологии необходимость привлечения студентов в специально организованную учебную дизайн-деятельность и содействие самореализации студентов в этой деятельности; применение методов развития у студентов, устойчивой мотивации к обучению, повышение их творческой и трудовой активности; ориентации студентов на применение полученных знаний в практической деятельности. Обосновано, что эстетическая культура будущего учителя технологии, прежде всего является результатом развития его эстетических качеств, так показателями сформированности того или иного критерия эстетической культуры будет развитие способности к определенному виду эстетической деятельности.
(en) The article is devoted to the main provisions of determining the content of educational training for future technology teachers to teach the foundations of design in general education institutions. The basic psychological and pedagogical conditions of the most successful formation of aesthetic culture of future technology teachers are defined as the necessity of attracting students to specially designed educational design activities and promoting self-realization of students in this activity; application of development methods in students, stable motivation to study, increase their creative and labor activity; orientation of students to apply the acquired knowledge in practice. It is substantiated that the aesthetic culture of the future teacher of technology, above all, is the result of the development of its aesthetic qualities, therefore indicators of the formation of this or that criterion of aesthetic culture will be the development of the ability to a certain type of aesthetic activity. At the same time, the development of aesthetic qualities of future technology teachers should have a pedagogical orientation and should be considered in accordance with the tasks of aesthetic education and development of students. As a result of studying the students creative activity, the analysis of psychological and pedagogical and special literature on the problem under study, the scientific and theoretical foundations of the aesthetic culture development of the students of the technological faculty are defined, which include: a system of knowledge about the design; psychological and pedagogical principles of the organization of purposeful educational activity for the formation of aesthetic culture. Aesthetic culture of the future teacher of technology, above all, is the result of the development of its aesthetic qualities, therefore indicators of the formation of a particular criterion of aesthetic culture will be the development of the ability to a certain type of aesthetic activity. At the same time, the development of aesthetic qualities of future technology teachers should have a pedagogical orientation and should be considered in accordance with the tasks of aesthetic education and development of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3813
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.