Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3780
Назва: Дефінітивний аналіз формування професійних компетентностей майбутніх вчителів технологічної освіти
Інші назви: Дефинитивный анализ формирования профессиональных компетентностей будущих учителей технологического образования
Definitive analysis of the formation of professional competencies of future teachers of technological education
Автори: Манойленко, Наталія Володимирівна
Манойленко, Наталия Владимировна
Manoylenko, Natalia Vladimirovna
Ключові слова: технологічна освіта
компетентність
професійна компетентність
компетентнісний підхід
технології
підготовка майбутнього фахівця
технологическое образование
компетентность
профессиональная компетентность
компетентностный подход
технологии
подготовка будущего специалист
technological education
competence
professional competence
competence approach
technologies
training of future specialists
Дата публікації: 2019
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Манойленко Н. В. Дефінітивний аналіз формування професійних компетентностей майбутніх вчителів технологічної освіти / Наталія Володимирівна Манойленко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – Вип. 183. – С. 118-122.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) Стаття присвячена проведенню дефінітивного аналізу формування професійних компетентностей майбутніх вчителів технологічної освіти у вищих навчальних закладах. Останнім часом поняття «компетентність» вийшло на загально дидактичний і методологічний рівень, яке пов’язано з опануванням знань, умінь та навичок, спрямованих на здійснення діяльності технологічної підготовки майбутніх вчителів технологій. Це зумовило введення у вищу технологічну освіту України, таких понять як: «компетентність»,«професійна компетентність», «компетентнісний підхід» зі зміною освітніх переконань, цінностей, технічних засобів та методів навчання. В статті проаналізовано поняття «компетентність», «професійна компетентність», «компетентнісний підхід». Установлено, що більшість із цих понять не мають однозначного визначення, а трактуються дослідниками досить по різному в контексті досліджуваних ними проблем. Визначено завдання та умови формування професійних компетентностей майбутніх учителів технологічної освіти.
(ru) Статья посвящена проведению дефинитивного анализа формирования профессиональных компетентностей у будущих учителей технологического образования в высших учебных заведениях. В последнее время понятие «компетентность» вышло на обще дидактический и методологический уровень, которое связано с овладением знаний, умений и навыков, направленных на осуществление деятельности технологической подготовки будущих учителей технологий. Это обусловило введение в высшее технологическое образование Украины, таких понятий как: «компетентность», «профессиональная компетентность», «компетентностный подход» со сменой образовательных убеждений, ценностей, технических средств и методов обучения. В статье проанализировано понятие «компетентность», «профессиональная компетентность», «компетентностный подход». Установлено, что большинство из этих понятий не имеют однозначного определения, а трактуются исследователями достаточно по -разному в контексте исследуемых ими проблем. Определены задачи и условия формирования профессиональных компетентностей будущих учителей технологического образования.
(en) Problems of modern and future technological education, which brought a significant evolution during the XIX-XX centuries, is the leading direction of scientific research in the system of professional training of future teachers of technology. Such problems require careful reflection, special conside ration and research on the part of the pedagogical community, in order to further improve the content and structure of technological education, taking into account the prospects of their competent professional activity. The article is devoted to the definitive analysis of the formation of professional competencies of future teachers of technological education in higher education institutions. The conceptual position of the content of tec of education, which is proclaimed in international conventions, and forums and are strategic guidelines of the international community. They make it necessary to review and reform the entire system of modern education in Ukraine. Recently, the concept of «competence» came to the General didactic and methodological level, it is associated with the acquisition of knowledge, skills and abilities aimed at the implementation of the activities of technological training of future teachers of technology. This led to the introduction of higher technological education in Ukraine, such concepts as: «competence», «professional competence», «competence approach» with a change of educational beliefs, values, technical means and methods of training. The article analyzes the concept of «competence», «professional competence», «competence approach». It is established that most of these concepts do not have an unambiguous definition, but are interpreted by researchers quite differently in the context of the problems they study. The tasks and conditions of formation of professional competences of future teachers of technological education are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3780
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.