Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3770
Назва: Готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення як психолого-педагогічна проблема
Інші назви: Готовность будущих учителей к профессиональному самосовершенствованию как психолого-педагогическая проблема
Readiness of future teachers for professional development as a psycho-pedagogical issue
Автори: Плющ, Валентина Миколаївна
Плющ, Валентина Николаевна
Pliushch, Valentina Nikolaevna
Ключові слова: майбутні вчителі
готовність
професійна готовність
готовність до професійного самовдосконалення
будущие учителя
Готовность
профессиональная готовность
готовность к профессиональному самосовершенствованию
future teachers
readiness
professional readiness
readiness for professional development
Дата публікації: 2019
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Плющ В. М. Готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення як психолого-педагогічна проблема / Валентина Миколаївна Плющ // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – Вип. 183. – С. 139-143.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті проаналізовано теоретико-методичні підходи до визначення понять «готовність до професійної діяльності», «готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення». Обґрунтовано, що готовність студентів до професійного самовдосконалення відповідає всім ознакам готовності до професійної діяльності. Виокремлено структурні компоненти готовності майбутніх учителів до професійного самовдосконалення: мотиваційно-цільовий, когнітивно-діяльнісний та рефлексивний та визначено готовність майбутніх учителів до професійного самовдосконалення як сформовану під час професійної підготовки інтегративна властивість особистості, яка відображає наявність мотивації, професійних знань, умінь і навичок, рефлексії, що відповідає компонентам професійного самовдосконалення: самопізнання, самоосвіта (самонавчання та самовиховання), самоконтроль.
(ru) В статье проанализированы теоретико-методические подходы к определению понятий «готовность к профессиональной деятельности», «готовность будущих учителей к профессиональному самосовершенствованию». Обосновано, что готовность студентов к профессиональному самосовершенствованию соответствует всем признакам готовности к профессиональной деятельности. Обоснованы структурные компоненты готовности будущих учителей к профессиональному самосовершенствованию: мотивационный, когнитивно-деятельностный и рефлексивный. Определена готовность будущих учителей к профессиональному самосовершенствованию как интегративное свойство личности, которое формируется во время профессиональной подготовки, отражает наличие мотивации, профессиональных знаний, умений и навыков, рефлексии, что соответствует компонентам профессионального самосовершенствования: самопознание, самообразование (самообучения и самовоспитания), самоконтроль.
(en) The paper focuses on theoretical aspects of future teachers’ readiness for professional development. It aims to analyze relevant psycho-pedagogical studies on such concepts as «readiness for professional activities», «readiness of future teachers to professional development» and identify their structural components. The analysis of these studies shows that there are the following three approaches to determining readiness for professional activities: professional readiness as a personal quality; professional readiness as a capacity for activity; professional readiness as a synthesis of personal traits shaping a particular personal state and a capacity for activity. The leading one is the understanding of readiness for professional activities as a personal trait and the conditions for productive professional activities. Students’ readiness for professional development corresponds to all characteristics of readiness for professional activities (stable professional motives; ability to manage one’s actions; knowledge about the peculiarities of professional activities; ability to use the techniques, knowledge, abilities and skills which are necessary for professional activities; self-assessment). The structural components of future teachers’ readiness for professional development are identified as follows: motivation, goals, cognition, activity and reflection, which are interrelated and correlate with the components of professional development (self-cognition, self-study, selfcontrol). Future teachers’ readiness for professional development is defined as a personal quality, which is developed during professional training and reflects motivation, professional knowledge, abilities, skills and reflection correlating with the components of professional development (self-cognition, self-study, self-control).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3770
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.