Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3764
Назва: Василь Сухомлинський про естетичну підготовку вчителя засобами природи
Інші назви: Василий Сухомлинский об эстетической подготовке учителя средствами природы
Vasyl Sukhomlynsky about the aesthetic preparation of the teacher by means of nature
Автори: Мельничук, Сергій Гаврилович
Мельничук, Сергей Гаврилович
Melnichuk, Sergiy Gavrilovich
Ключові слова: естетична культура
професійна діяльність вчителя
эстетическая культура
профессиональная деятельность учителя
aesthetic culture
professional activity of the teacher
Дата публікації: 2018
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Мельничук С. Г. Василь Сухомлинський про естетичну підготовку вчителя засобами природи / Сергій Гаврилович Мельничук // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. - Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. - Вип. 171. – С. 92-101.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) Cтаття присвячена формуванню естетичної культури вчителя засобами природи. Автором виділені структурі компоненти естетичної культури вчителя, з-поміж яких: духовно-споглядальний, науково-самоосвітній і практично-конструктивний.
(ru) Cтатья посвящена формированию эстетической культуры учителя средствами природы. Автором выделены структурные компоненты эстетической культуры учителя, среди которых: духовно-наблюдательный, научно-самообразовательный и практически-конструктивный.
(en) The analysis of the experience of pedagogical institutes regarding the formation of aesthetic culture of future teachers by means of nature shows that this activity was implemented in the educational process in the following way: methods and methods of teaching the sciences of the natural cycle, which provide solutions to this problem; by reading special courses and conducting special seminars;by writing the diploma and course papers on this problem;the disclosure of tasks, content, forms and methods of formation of aesthetic culture of future teachers and aesthetic education of students by means of nature in the course of pedagogy, psychology, aesthetics, philosophy, ecology, methods of teaching specialty disciplines, as well as fundamental sciences curricula.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3764
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.