Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога

Abstract
У статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.
Description
Keywords
адаптація, професійна адаптація, адаптованість педагога, дезадаптація, дезадаптаційні процеси, мотивація, самооцінка, я - концепція
Citation
Семез А. А. Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога / Андрій Анатолійович Семез // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ, 2015. - Вип. 135. - С. 190-194.