Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/369
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прибора, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-03T12:12:16Z | - |
dc.date.available | 2015-11-03T12:12:16Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Прибора Т. О.Особливості підвищення кваліфікації вчителів в Німеччині / Тетяна Олександрівна Прибора // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ, 2015. - Вип. 135. - С. 176-179. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/369 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається зміст підвищення кваліфікації вчителів Німеччини, форми вдосконалення професійної майстерності шкільних учителів: навчальні курси, семінари, внутрішньо шкільні заходи з підвищенню кваліфікації, кооперативні заходи для шкіл, дистанційне підвищення кваліфікації, курси перекваліфікації, педагогічні конференції, педагогічна супервізія, модерація, "модель безперервного тренінгу", "Гамбургська модель", секвенції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | КДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | підвищення кваліфікації вчителів | uk_UA |
dc.subject | кооперативні заходи для шкіл | uk_UA |
dc.subject | дистанційне підвищення кваліфікації | uk_UA |
dc.subject | курси перекваліфікації | uk_UA |
dc.subject | педагогічні конференції | uk_UA |
dc.subject | педагогічна супервізія | uk_UA |
dc.subject | модерація | uk_UA |
dc.title | Особливості підвищення кваліфікації вчителів в Німеччині | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Особливості підвищення кваліфікації вчителів в Німеччині .pdf | 145,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.