Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравцов, Віталій Олександрович-
dc.contributor.authorКравцов, Виталий Александрович-
dc.contributor.authorKravtsov, Vitalii Oleksandrovych-
dc.contributor.authorКравцова, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorКравцова, Татьяна Александровна-
dc.contributor.authorKravtsova, Tetiana Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2021-06-02T06:46:09Z-
dc.date.available2021-06-02T06:46:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКравцов В. О. Теорія природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського / Віталій Олександрович Кравцов, Тетяна Олександрівна Кравцова // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. - Кропивницький : "КОД", 2018. - Вип. 172. – С. 120-126.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3690-
dc.description.abstract(uk) Стаття присвячена дослідженню інтерпретації та реалізації теорії природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського. Головна увага приділена аналізу філософсько-педагогічних поглядів В. Сухомлинського як теоретичних основ організації природовідповідного виховання у його педагогічній системі. Також здійснено аналіз методичних аспектів реалізації В. Сухомлинським теорії природовідповідності в розумовому, моральному, естетичному, трудовому, фізичному, екологічному вихованні учнів усіх вікових груп.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Статья посвящена исследованию интерпретации и реализации теории природосоответствующего воспитания в педагогике Василия Сухомлинского. Главное внимание уделено анализу философско-педагогических взглядов В.Сухомлинского как теоретических основ организации природосоответствующего воспитания в его педагогической системе. Также проведен анализ методических аспектов реализации Сухомлинский теории природосоответствия в умственном, нравственном, эстетическом, трудовом, физическом, экологическом воспитании учащихся всех возрастных групп.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article is devoted to the study of interpretation and implementation of the theory of corresponding to nature education in the pedagogy of Vasyl Sukhomlynskyi. The main attention is paid to the analysis of the philosophical and pedagogical views of V. Sukhomlynskyi as theoretical foundations of corresponding to nature education organization in his pedagogical system. The emphasis was placed on the new approach in a qualitative sense of V.Sukhomlynskyi to the solution of the problem "man - nature - society". Established that V.Sukhomlinskyi involved philosophical and pedagogical views in the main statements (interpretation of the meaning of being, the purpose of education, approaches to solving the problem "man - nature - society", the relationship of science and immateriality in society, individual and social aspects in personality), which are close to the principles of the noosphere theory by V. Vernadskyi. Also, an analysis of the methodological aspects of V.Sukhomlynskyi's implementation of corresponding to nature ideas in the mental, moral, aesthetic, physical, and labor education of all age groups students was done. The integrative function of the principle of corresponding to nature in the organization of the system of ecological education of schoolchildren is determined. It is proved that Vasyl Sukhomlynskyi rethought and supplemented the classical conception of the content of the corresponding to nature principle of education with such statutes as the grounds of the special nature of childhood, the study and use of the psychological, physiological, and ethnic characteristics of students in the educational process, the organization of controlled interaction of students with the nature.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКОДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectлюдина і природаuk_UA
dc.subjectприродовідповідне вихованняuk_UA
dc.subjectпринцип природовідповідностіuk_UA
dc.subjectфілософія ноосфериuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectсвітоглядuk_UA
dc.subjectчеловек и природаuk_UA
dc.subjectприродосоответствующее воспитаниеuk_UA
dc.subjectпринцип природосоответствияuk_UA
dc.subjectфилософия ноосферыuk_UA
dc.subjectвоспитаниеuk_UA
dc.subjectмировоззрениеuk_UA
dc.subjectman and natureuk_UA
dc.subjectcorresponding to nature educationuk_UA
dc.subjectprinciple of corresponding to natureuk_UA
dc.subjectphilosophy of noosphereuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectworldviewuk_UA
dc.titleТеорія природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинськогоuk_UA
dc.title.alternativeТеория природосоответствующего воспитания в педагогике Василия Сухомлинськогоuk_UA
dc.title.alternativeThe theory of corresponding to nature education in the pedagogy of Vasyl Sukhomlynskyiuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.