Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3685
Назва: Обдаровані діти: В. О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю
Інші назви: Одаренные дети: В.А Сухомлинский в диалоге с современностью
Capable children: Vasyl Sukhomlynsky in spoke with modernity
Автори: Вдовенко, Вікторія Віталіївна
Вдовенко, Виктория Витальевна
Vdovenko, Victoria Vitalyevna
Ключові слова: обдаровані діти
здібності
розумовий розвиток
стратегії навчання
прискорення
випередження
збагачення
проблематизація
метод розвиваючого дискомфорту
одаренные дети
способности
умственное развитие
стратегии обучения
ускорение
опережение
проблематизация
метод развивающего дискомфорта
capable children
abilities
mental development
strategies training
acceleration
advancement
enrichment
problematization
developing discomfort method
Дата публікації: 2018
Видавництво: КОД
Бібліографічний опис: Вдовенко В. В. Обдаровані діти: В. О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю / Вікторія Віталіївна Вдовенко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. - Кропивницький : "КОД", 2018. - Вип. 172. – С. 89-92.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) Соціальний та економічний прогрес нації, держави безпосередньо залежить від розв’язання проблем здібних і обдарованих дітей. Різноманітні напрямки педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського досліджується багатьма вченими протягом кількох десятків років. Проте питання розвитку обдарованих учнів в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського, на нашу думку, вивчено недостатньо. Ідеї В. Сухомлинського щодо раннього виявлення та гармонійного розвитку обдарованих дітей, співзвучні сучасним, а їх переосмислення допоможе нашій системі освіти успішно пройти складний шлях реформування та виведе її на якісно новий рівень. Автором статті здійснено спробу зробити порівняльний аналіз педагогічних ідей В.О. Сухомлинського та сучасних досліджень щодо навчання та розвитку обдарованих дітей.
(ru) Социальный и экономический прогресс нации, государства напрямую зависит от решения проблем способных и одаренных детей. Различные направления педагогического наследия В. А. Сухомлинского исследуются многими учеными в течение нескольких десятков лет. Однако вопросы развития одаренных учащихся в педагогическом наследии Василия Сухомлинского, по нашему мнению, изучено недостаточно. Идеи В. Сухомлинского по раннему выявлению и гармоничному развитию одаренных детей созвучны современным, а их переосмысление поможет нашей системе образования успешно пройти сложный путь реформирования и выведет ее на качественно новый уровень. Автором статьи предпринята попытка сделать сравнительный анализ педагогических идей В. А. Сухомлинского и современных исследований по обучению и развитию одаренных детей.
(en) Social and economic progress of nation depends on solving problems of capable and gifted children. Many scholars study different directions of pedagogical heritage V. Sukhomlynsky for several decades. However, in our opinion, the issue of the development of talented students in Sukhomlynsky’s pedagogical heritage is not sufficiently studied. V. Sukhomlynsky's ideas about early detection and harmony the development of capable children, consistent with modern views. Their rethinking will help our education system successfully pass complex the path of reform and take it to a qualitatively new level. The author of the article attempted to compare pedagogical ideas of V. Sukhomlynsky and modern studies on the development of capable children. Work with capable children, according to V. Sukhomlynsky, begins with the detection of such children, and at an early age. The teacher argued talents didn't fall from heaven, but opened up by educators. However, it is not enough to reveal the giftedness of the child. The task of the teacher is to open and develop the natural resources of your student. Therefore, that is a very important problem, which should focus on, is the choice strategy. The main strategies of teaching capable children include acceleration, advance, enrichment and problem solving. Vasyl Sukhomlynsky was far ahead of his time and in his pedagogical works, he repeatedly described the listed strategies without using any modern terminology. In addition, you can find in the works of the outstanding teacher ideas will be named developing discomfort method. This method allows bringing up the joy of the overcoming difficulties, the joy of a difficult victory. In this article, we only outlined the main areas of work with capable children in the context of Vasyl Sukhomlynsky's pedagogy. In our opinion, the specification of a number of provisions in this direction is a topic separate wider research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3685
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Обдаровані діти В. О. Сухомлинський у діалозі з сучасністю.pdf664,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.