Психолого-педагогічні основи розвитку художньо-естетичного та асоціативно-образного сприйняття у майбутніх учителів образотворчого мистецтва

Abstract
Розглянуто психолого-педагогічні основи художньо-естетичного та асоціативно-образного сприйняття у майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Визначені проблеми формування і способи розвитку аналітичного та критичного мислення, що забезпечує підвищення рівню професійної підготовки.
Description
Keywords
естетична реакція, рівні художньо-естетичного сприйняття, аналітичне мислення, асоціативно-образне сприйняття, майбутній вчитель образотворчого мистецтва
Citation
Кириченко О. І. Психолого-педагогічні основи розвитку художньо-естетичного та асоціативно-образного сприйняття у майбутніх учителів образотворчого мистецтва / Олена Іванівна Кириченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ым. В. Винниченка, 2015. - Вип. 135. - С. 125-128.