Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна-
dc.contributor.authorБогомаз-Назарова, Снежана Николаевна-
dc.contributor.authorBohomaz-Nazarova, Snizhana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2021-05-25T07:07:34Z-
dc.date.available2021-05-25T07:07:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБогомаз-Назарова С. М. Умови формування творчого потенціалу майбутнього викладача технологічної освіти / Сніжана Миколаївна Богомаз-Назарова // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Research Bulletin. Series: Pedagogical Sciences / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. – Вип. 191. – С. 41-43.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3667-
dc.description.abstract(ua) У статті розглядаються питання, пов`язані з поняттям творчості, творчого потенціалу, творчих здібностей, творчого процесу, подані рекомендації щодо розвитку творчого потенціалу майбутнього викладача технологій за допомогою методів, прийомів та засобів, що генерують нові ідеї для творчості. Проведено аналіз методів професійної підготовки сучасного спеціаліста освітньої галузі. Зазначається необхідність використання компетентнісного підходу якій спрямований на підготовку майбутніх педагогів і полягає в набутті та розвитку у студентів під час навчання набору ключових, загальногалузевих та предметних компетентностей, які визначають його успішну професійну діяльність. Визначено, що для того, щоб навчати студентів творчості викладач має сам володіти достатнім рівнем творчого потенціалу. Студенти спеціальності «Технології», в більшій мірі, володіють певними творчими задатками та здібностями, мотивацією до вивчення нових прийомів та засобів, та досвідом творчої діяльності, отже роль викладача на практичних заняттях показати нові методи, прийоми та засоби творчої діяльності, розширити горизонти уяви та межі застосування цих методів у подальшій професійній діяльності, довести студентам необхідність і посильність розвитку свого творчого потенціалу. Обґрунтовано, що рівні творчої підготовленості слід використовувати не для оцінки творчого потенціалу школяра, а для обліку викладачем можливостей творчого просування кожного учня та диференційованого підходу до використання наявних методів і прийомів включення учнів у творчий процес.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассматриваются вопросы, связанные с понятием творчества, творческого потенциала, творческих способностей, творческого процесса, даны рекомендации по развитию творческого потенциала будущего преподавателя технологий с помощью методов, приемов и средств, генерирующих новые идеи для творчества. Проведен анализ методов профессиональной подготовки современного специалиста образования. Отмечается необходимость использования компетентностного подхода, которой направлен на подготовку будущих педагогов и заключается в приобретении и развития у студентов во время обучения набора ключевых, общеотраслевых и предметных компетенций, которые определяют его успешную профессиональную деятельность. Определено, что для того, чтобы обучать студентов творчества преподаватель должен сам обладать достаточным уровнем творческого потенциала. Студенты специальности «Технологии», в большей степени, обладают определенными творческими задатками и способностями, мотивацией к изучению новых приемов и средств, и опытом творческой деятельности, следовательно, роль преподавателя на практических занятиях показать новые методы, приемы и средства творческой деятельности, расширить горизонты воображения и пределы применения этих методов в дальнейшей профессиональной деятельности, довести студентам необходимость и возможности развития своего творческого потенциала. Обосновано, что уровни творческой подготовленности следует использовать не для оценки творческого потенциала школьника, а для учета преподавателем возможностей творческого потенциала каждого ученика и дифференцированного подхода к использованию имеющихся методов и приемов включения учащихся в творческий процесс.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article considers issues related to the concept of creativity, creative potential, creative abilities, creative process, recommendations for the development of creative potential of the future teacher of technology using methods, techniques and tools that generate new ideas for creativity. The analysis of methods of professional training of the modern specialist of educational branch is carried out. The necessity of using the competence approach which is aimed at training future teachers and consists in the acquisition and development of students during training a set of key, general and subject competencies that determine his successful professional activity. It is determined that in order to teach students creativity, the teacher must have a sufficient level of creative potential. Students majoring in "Technology", to a greater extent, have certain creative talents and abilities, motivation to learn new techniques and tools, and experience of creative activity, so the role of the teacher in practical classes to show new methods, techniques and means of creative activity, to expand the horizons of imagination and the limits of application of these methods in further professional activity, to prove to students the necessity and feasibility of developing their creative potential. In the educational field "Technology" (labor training) the use of the project method contributes to the formation of students' foundations of technological literacy, work culture, creative approach to solving tasks, learning different ways of processing materials and information. It is the use of non-standard methods of generating new ideas for creativity and activity at the first and especially the second stage (design) will give the greatest effect in the development of creative potential of future teachers of technological education. It is substantiated that the levels of creative preparation should not be used to assess the creative potential of students, but to take into account the teacher's opportunities for creative promotion of each student and a differentiated approach to using existing methods and techniques of involving students in the creative process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectтворчий потенціалuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectтворчий процесuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectметоди та засоби навчанняuk_UA
dc.subjectмайбутні викладачі технологічної освітиuk_UA
dc.subjectтворчествоuk_UA
dc.subjectтворческий потенциалuk_UA
dc.subjectтворческие способностиuk_UA
dc.subjectтворческий процессuk_UA
dc.subjectобразовательный процессuk_UA
dc.subjectметоды и средства обученияuk_UA
dc.subjectбудущие преподаватели технологического образованияuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectcreative potentialuk_UA
dc.subjectcreative abilitiesuk_UA
dc.subjectcreative processuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectmethods and means of teachinguk_UA
dc.subjectfuture teachers of technological educationuk_UA
dc.titleУмови формування творчого потенціалу майбутнього викладача технологічної освітиuk_UA
dc.title.alternativeУсловия формирования творческого потенциала будущего преподавателя технологического образованияuk_UA
dc.title.alternativeConditions of formation of creative potential of the future teacher of technological educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Умови формування творчого потенціалу майбутнього.pdf258,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.