Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3561
Назва: Методологічні засади музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
Інші назви: Методологические основы музыкально-исполнительской подготовки будущего учителя музыкального искусства
Methodological subjects of music and performing training of the future teacher of music art
Автори: Горбенко, Олена Борисівна
Горбенко, Елена Борисовна
Helen, Borysivna Horbenko
Ключові слова: музично-виконавська підготовка
художньо-інтерпретаційна діяльність
комплексно-інтеграційна технологія
аналіз-інтерпретація
художньо-творчий проект
музыкально-исполнительская підготовка
художественно-интерпретационная деятельность
комплексно-интеграционная технология
анализ-интерпретация
художественно-творческий проект
music and performing training
complex integration technology
analysis-interpretation
artistic and creative project
Дата публікації: 2019
Видавництво: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Horbenko H. B. Methodological subjects of music and performing training of the future teacher of music art / Helen Borysivna Horbenko // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – Вип. 179. – С. 82-86.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) Музично-виконавська підготовка майбутнього вчителя музики у процесі навчання у ВНЗ набуває особливої значущості, оскільки передбачає формування вмінь й набуття особистісного досвіду здійснювати різнобічну й багатогранну музично-педагогічну діяльність у загальноосвітній школі засобами різних видів музично-виконавської діяльності, спрямовану на формування духовного світу вихованців. Музично-виконавська підготовка учителя музичного мистецтва не обмежується одним видом виконавської діяльності (інструментальною, вокальною чи хоровою), а передбачає володіння комплексом знань, умінь та навичок у різних видах музично-виконавської творчості, здатністю до творчої художньо-інтерпретаційної діяльності, а також вміннями спроектувати виконання музичного твору у відповідному художньо-педагогічному контексті. Основними завданнями в структурі музично-педагогічної діяльності вчителя музики є: вміння виконувати твори різних стилів і форм інструментального письма; вміння розкривати художній образ твору на основі точного виконання нотного тексту і власного виконавського досвіду; володіння навичками самостійної роботи над музичним твором; знання специфіки виконання шкільного репертуару. Відомо, що музично-виконавська діяльність є творчим процесом, котрий пов’язаний насамперед із самостійною музично-пізнавальною діяльністю, що сприяє інтенсифікації музичного мислення, пам’яті, уяви, уваги тощо. Творча діяльність учителя музики зумовлюється специфікою музично-педагогічної діяльності, яка здійснюється в процесі публічного виступу, передбачає наявність інтерпретаційних умінь, здатності до адекватного відтворення художнього образу. Визначну роль в цьому процесі відіграють музично-виконавський досвід, знання, інтелект, володіння засобами художньої виразності, технікою художнього виконання, багатством асоціативного фонду, емоційною культурою, образністю музичного мислення.
(ru) Музыкально-исполнительская подготовка будущего учителя музыки в процессе обучения в вузе приобретает особую значимость, поскольку предусматривает формирование умений и приобретения личного опыта осуществлять разностороннюю и многогранную музыкально-педагогическую деятельность в общеобразовательной школе средствами различных видов музыкально-исполнительской деятельности, направленную на формирование духовного мира воспитанников. Музыкально-исполнительская подготовка учителя музыкального искусства не ограничивается одним видом исполнительской деятельности (инструментальной, вокальной или хоровой), а предполагает владение комплексом знаний, умений и навыков в различных видах музыкально-исполнительского творчества, способностью к творческой художественно-интерпретационной деятельности, а также умениями спроектировать исполнение музыкального произведения в соответствующем художественно-педагогическом контексте.
(en) The music and performing training of the future teacher of music in the process of studying at the higher educational establishment becomes of special significance, as it involves the formation of skills and the acquisition of personal experience to carry out a comprehensive and multifaceted musical and pedagogical activity in the secondary school by means of various types of music and performing activity aimed at forming the spiritual world of students. The music and performing training of the teacher of music art is not limited to one type of performing activity (instrumental, vocal or choral), but involves owning a set of knowledge, skills and abilities in different types of music and performing arts, the ability to creative artistic and interpretive activities, as well as the ability to design performance of a musical composition in the corresponding artistic and pedagogical context. The main tasks in the structure of musical and pedagogical activity of the teacher of music are: the ability to perform compositions of various styles and forms of instrumental writing; the ability to reveal the artistic image of the work based on the exact performance of the musical text and own performing experience; owning skills of independent work on a musical composition; knowledge of the specifics of the school repertoire. It is known that music and performing activity is a creative process, which is primarily connected with independent musical and cognitive activity, which contributes to the intensification of musical thinking, memory, imagination, attention, etc. The creative activity of the music teacher is determined by the specifics of musical and pedagogical activity, which is carried out in the process of public speaking, involves the presence of interpretive skills, the ability to adequately reproduce the artistic image. The music and performing experience, knowledge, intelligence, possession of artistic expressions, artistic performance techniques, the wealth of associative fund, emotional culture, imaginative musical thinking are played the significant role in this process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3561
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodological subjects of music and performing training of the future teacher of music art.pdf141,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.