Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3536
Назва: Специфіка формування фахової мовнокомунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей (курс «українська мова за професійним спрямуванням»)
Інші назви: Специфика формирования профессиональной лингвокоммуникативной компетенции у студентов нефилологических специальностей (курс «профессиональный украинский язык»)
Specificity of the formation of professional lingual and communicative competence among students of nonphilological specialties (the training course «professional Ukrainian language»)
Автори: Іліаді, Олександр Іванович
Iliadi, Alexandr Ivanovich
Громко, Тетяна Василівна
Громко, Татьяна Васильевна
Hromko, Tetiana Vasylivna
Ключові слова: комунікативна компетенція
мовна компетенція
мовознавчі складові професійної компетенції
культура мовлення
українська мова за професійним спрямуванням
коммуникативная компетенція
языковая компетенція
лингвистические составляющие профессиональной компетенции
культура речи
профессиональный украинский язык
communicative competence
linguistic competence
linguistic components of professional competence
speech culture Professional Ukrainian Language
Дата публікації: 2018
Видавництво: КОД
Бібліографічний опис: Іліаді О. І. Специфіка формування фахової мовнокомунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей (курс «Українська мова за професійним спрямуванням») / Олександр Іванович Іліаді, Тетяна Василівна Громко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Academic Nores. Series: Pedagogical Sciences / ЦДПУ ім. В. Винниченка ; ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 172. – С. 109–114.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) Фахова мовнокомунікативна компетенція – це індикатор наявності системи професійних знань, комунікативних умінь і навичок, антропоцентричної ціннісної орієнтації, загальної гуманітарної культури, інтегральних показників культури мовлення, необхідних для якісної професійної діяльності з перспективою карʼєрного зростання. Тому важливе завдання сучасної системи освіти – створення належних умов для формування професійної мовнокомунікативної компетенції. Важливу роль у комплексній реалізації цієї стратегічної мети відіграє навчальний курс «Українська мова за професійним спрямуванням», який дає в руки майбутнього професіонала основне знаряддя фахового спілкування – уміння грамотно й чітко висловити свою думку.
(en) The professional linguistic competence of the individual is an indicator of a well-established system of the professional knowledge, communicative skills, anthropocentric value orientation, a common humanitarian culture, integral indicators of the culture of speech which are necessary for high-quality professional activities with career prospects. Therefore an important challenge for modern education system is to create proper conditions for the formation of a professional linguistic-communicative competence. The training course «Professional Ukrainian Language» plays an important role in integrated implementation of this strategic objective. It hands future professionals the main tool of business communication, and this tool is ability to voice their opinion clearly and competently. Particularly the paper deals with the types of communicative competence: lexical competence, grammatical competence, lexical competence, semantic competence, phonological competence, orthoepic competence, orthographic competence, punctuation competence. The authors suggest distinguish communicative competence and lingual competence as broader concept and narrower notion. The ratio between linguistic norm and competence is the nature of correlation between a level of theory (norm) and a level of practice (formed competence). Thus the structure of types competences ratio can be represented with such a way: [«professional communicative competence»  [«communicative competence»  [«lingual competence»]]]. With taking into account that the professional ability to communicate determines the lingual behaviour of any person, lingual behavior can be characterized as the speech in the particular situation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3536
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.