Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодопригора, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorТкаченко, А. В.-
dc.contributor.authorПодопригора, Наталья Владимировна-
dc.contributor.authorТкаченко, А. В.-
dc.contributor.authorPodoprygora, N.-
dc.contributor.authorTkachenko, A.-
dc.date.accessioned2021-04-07T08:32:27Z-
dc.date.available2021-04-07T08:32:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПодопригора Н. В. Сучасні тенденції оновлення змісту навчання майбутніх вчителів фізики та інформатики / Подопригора Наталія Володимирівна, А. В. Ткаченко // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО – 2019). – Черкаси: Вид. ФОП Гордієнко Є. І., 2019. – С. 172-173.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3387-
dc.description.abstract(ua) У статті розглянуто питання оновлення змісту навчання майбутніх вчителів фізики та інформатики відповідно до вимог сьогодення. Визначено, що професійно-орієнтовані завдання (зокрема, навчальні проекти) виступають важливим та дієвим засобом реалізації квазіпрофесійної майбутньої педагогічної діяльності.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассмотрены вопросы обновления содержания обучения будущих учителей физики и информатики в соответствии с требованиями современности. Определено, что профессионально-ориентированные задачи (в частности, учебные проекты) выступают важным и действенным средством реализации квазипрофессиональной будущей педагогической деятельности.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article deals with the issues of updating the contents of the training of future teachers of physics and computer science in accordance with the requirements of the present. It has been determined that professionally-oriented tasks (in particular, educational projects) are an important and effective means of realization of quasiprofessional future pedagogical activity.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФОП Гордієнко Є. І.uk_UA
dc.subjectінтегровані навчальні проектиuk_UA
dc.subjectфахова підготовка майбутнього вчителя фізики та інформатикиuk_UA
dc.subjectфахово-орієнтовані завданняuk_UA
dc.subjectмоделювання квазіпрофесійної діяльностіuk_UA
dc.subjectинтегрированные учебные проектыuk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовка будущего учителя физики и информатикиuk_UA
dc.subjectпрофессионально-ориентированные задачиuk_UA
dc.subjectмоделирование квазипрофессиональной деятельностиuk_UA
dc.subjectintegrated training projectsuk_UA
dc.subjectprofessional training of the future teacher of physics and computer scienceuk_UA
dc.subjectprofessional-oriented tasksuk_UA
dc.subjectmodeling of quasi-professional activityuk_UA
dc.titleСучасні тенденції оновлення змісту навчання майбутніх вчителів фізики та інформатикиuk_UA
dc.title.alternativeСовременные тенденции обновления содержания обучения будущих учителей физики и информатикиuk_UA
dc.title.alternativeContemporary trends updating the content of teaching future teachers of physics and computer scienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.