Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАпалат, Ганна Павлівна-
dc.contributor.authorApalat, Hanna-
dc.contributor.authorМаксимова, Ольга-
dc.contributor.authorMaksymova, Olha-
dc.date.accessioned2021-03-11T10:46:07Z-
dc.date.available2021-03-11T10:46:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАпалат Г. П. Комунікативні стратегії та тактики у навчанні діалогічного мовлення / Ганна Павлівна Апалат // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : КОД, 2019. – Вип. 175. – С. 789-794.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3357-
dc.description.abstract(uk) Стаття присвячена проблемі навчання діалогічного мовлення в старшій школі. У статті проаналізовано монологічний та діалогічний типи мовлення, роль вербально-зорових опор і пропонується застосування опорних схем використання комунікативних стратегій і тактик у навчанні діалогічного мовлення. У статті продемонстровано систему вправ для розвитку навичок мовлення учнів старшої школи.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article focuses on the problem of teaching speaking in high school. Monologue and dialogue types of speech are analysedand the role of verbal and visual aids is evaluated. Speech exercises aimed at improving speaking skills include communicative situation, imaginary conversation, information-gap exercises, problem solving, discussion, role games, dramatizing. The dialogue is understood as the process of speech interaction of two or more participants of communication. Thus each participant takes turns playing the role of either addresser or addressee. At the phase of developing and improving of dialogue speaking skills the students learn to make different types of dialogue (interrogation, agreement, discussion, dialogue etiquette) on suggested communicative situation. The article suggests the use of communicative strategies and tactics reference schemes in teaching speaking. The speech act of each participant represents a set of communicative tactics (direct and indirect question, direct answer, the demonstration of addressee’s ability to conduct a conversation, disagreement arguments, silence etc.). The communicative tactics of speakers in a dialogue correspond to their communicative strategies –conflict and cooperative. The article demonstrates a system of exercises with communicative strategies and tactics reference schemes aimed at development of speaking skills of high school students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКОДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectкомунікативна ситуаціяuk_UA
dc.subjectаудіюванняuk_UA
dc.subjectкомунікативна тактикаuk_UA
dc.subjectконфліктна комунікативна стратегіяuk_UA
dc.subjectкооперативна комунікативна стратегіяuk_UA
dc.subjectdialogueuk_UA
dc.subjectcommunicative situationuk_UA
dc.subjectlisteninguk_UA
dc.subjectcommunicative tacticsuk_UA
dc.subjectcommunicative conflict strategyuk_UA
dc.subjectcommunicative cooperative strategyuk_UA
dc.titleКомунікативні стратегії та тактики у навчанні діалогічного мовленняuk_UA
dc.title.alternativeCommunicative strategies and tactics in teaching dialogical speechuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.