Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3175
Назва: Interactive e-learning methods of teaching English as a foreign language
Автори: Leonidov, Oleksandr
Леонідов, Олександр Сергійович
Ключові слова: електронне навчання
інтерактивні методи навчання
навчання англійської мови
комп’ютерні технології
сценарій із розгалуженням
симуляція
вивчення кейсів
аватари
электронное обучение
интерактивные методы обучения
обучение английскому языку
компьютерные технологии
ветвящийся сценарий
симуляция
изучение кейсов
аватары
e-learning
interactive teaching methods
teaching English as a foreign language
computer technologies
branching scenario
simulation
case study
avatars
Дата публікації: 2018
Видавництво: КОД
Бібліографічний опис: Leonidov O. Interactive e-learning methods of teaching English as a foreign language / Oleksandr Leonidov // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 165. – С. 624-629.
Серія/номер: Філологічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) Статтю присвячено використанню інтерактивних методів у процесі електронного навчання англійської мови. Інтерактивне електронне навчання розглядається як ефективний підхід до вивчення англійської мови, що характеризується використанням цифрових носіїв інформації та сучасних комп’ютерних технологій і постає як форма інтерактивної взаємодії між суб’єктом навчання і електронним засобом навчання. Аналіз англомовних онлайн-ресурсів засвідчив, що електронні засоби навчання відзначаються гнучкістю та доступністю, значним рівнем індивідуалізації, візуалізації та інтерактивності, засобами відстеження прогресу і забезпечення зворотного зв’язку, а також стимулюють відповідальне ставлення до навчання. У статті досліджується ефективність та особливості використання таких засобів електронного навчання як сценарії з розгалуженням, інтерактивні відео, аватари, симуляція, вивчення кейсів, тести, чати й форуми. За умови коректного впровадження в навчальний процес методи електронного навчання виявляють необмежений дидактичний потенціал та здатні підвищити навчальну мотивацію. Наголошується на необхідності підвищення вчителями англійської мови рівня володіння сучасними освітніми технологіями, у галузі електронного навчання зокрема.
(ru) Статья посвящена использованию интерактивных методов в процессе электронного обучения английскому языку. Интерактивное электронное обучение рассматривается как эффективный подход к изучению английского языка, характеризующийся использованием цифровых носителей информации и современных компьютерных технологий и являющийся формой интерактивного взаимодействия между субъектом обучения и электронным средством обучения. Анализ англоязычных онлайн-ресурсов показал, что электронные средства обучения отличаются гибкостью и доступностью, значительным уровнем индивидуализации, визуализации и интерактивности, средствами отслеживания прогресса и обеспечения обратной связи, а также стимулируют ответственное отношение к обучению. В статье исследуется эффективность и особенности использования таких средств электронного обучения как ветвящийся сценарий, интерактивное видео, аватары, симуляция, изучение кейсов, тесты, чаты и форумы. При условии корректного внедрения в учебный процесс методы электронного обучения проявляют неограниченный дидактический потенциал и способны повысить учебную мотивацию. Подчеркивается необходимость повышения учителями английского языка уровня владения современными образовательными технологиями, в том числе в области электронного обучения.
(en) The paper deals with the use of interactive e-learning methods in the process of teaching English. Interactive e-learning is viewed as an effective way of teaching English as a foreign language that is characterized by using digital information carriers and modern computer technology and is considered to be a form of interaction between the learner and the e-learning tool. The analysis of online resources in English showcased that e-learning tools are marked by flexibility and accessibility, a high degree of individualization, visualizing, and interactivity, means of progress monitoring or feedback and enhance responsibility in learners. The paper researches into the effectiveness and peculiarities of using such e-learning tools as branching scenarios, interactive videos, avatars, simulation of reality, case study, tests, chats, and forums. On condition of their correct implementation in the teaching process, e-learning methods demonstrate unlimited didactic potential and can boost motivation in learning. The need to improve EFL teachers ’ mastery of modern technology in education, and e-learning in particular, is emphasized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3175
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interactive e-learning methods of teaching English as a foreign language.pdf163,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.