Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorVoronkowa, Nina Romanowna-
dc.contributor.authorВоронкова, Ніна Романівна-
dc.date.accessioned2018-07-09T13:02:41Z-
dc.date.available2018-07-09T13:02:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationVoronkowa N. R. Digitale technologien als neue moglichkeiten веім erlernen einer fremdspra СНЕ / Nina Romanowna Voronkowa // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 165. – С. 615-619.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3160-
dc.description.abstract(uk) В статті розглядаються можливості використання нових інформаційних технологій при викладанні німецької мови, які є важливими аспектами удосконалення та оптимізації навчального процесу, збагачення арсеналу методичних засобів та прийомів і сприяють різноманітності форм роботи на заняттях. Завдяки використанню таких технологій заняття стає цікавішим. Автор розкриває сутність інформаційно-комунікативних технологій. Визначається їх роль при навчанні іноземній мові в умовах модернізації освіти, які базуються на використанні аутентичних мовних матеріалі: забезпечується практично необмежений доступ до аутентичних ресурсів, в тому числі аудіо та відео з інтернету. Учні, студенти можуть використовувати їх під час самостійної роботи, при дистанційному навчанні та підготовці проектів і т.д. Використання сучасних освітніх цифрових технологій при проведенні уроків німецької мови дозволяє встановити тісніший контакт з учнями, підвищує мотивацію студентів до навчання, розвиває всі навчальні універсальні дії. Тим самим забезпечується висока організація навчального процесу. Аналізуються проблеми та перспективи використання технологій на основі цифрових та мобільних додатків. В статті аналізуються можливості використання цифрових ресурсів в навчальному процесі.uk_UA
dc.description.abstract(en) The author considers the possibilities of using new information technologies in teaching German which are an important aspect in improving and optimizing the learning process and help to enrich the arsenal of methodological means and approaches, enable to vary activities at the classes to make them more interesting. The author discloses the essence of information communicative technologies and describes their role in teaching second language communication when education is being modernized. The focus is made on the use of authentic resources and materials including audio and video from the internet, which may be used by the students in doing their unsupervised work, in distant learning, creating project and in other activities. The use of educational digital technologies at the classes helps establish closer contact with students, motivates them to learning, develops learning activities which contributes to the organization of the learning process. Another problem under the research is the prospects of using technologies based on digital and mobile applications and the possibilities of their use in the learning process. It is a question of using technology in foreign language learning to achieve a certain level of foreign competence while studying at a higher educational institution, and secondly, to improve the acquired knowledge, methods and professional skills. It is noted that the effectiveness of the information and communication technologies using depends on the methods and forms of these technologies, how well the teacher has the technique of working with them, the electronic resources. The prospects of further application of digital technologies at German lessons are considered. Information Technology gives the opportunity to change the forms and methods of academic work.uk_UA
dc.description.abstract(de) Im Artikel werden Moglichkeiten der Verwendung von neuen Informationstechnologien beim Unterrichten von Fremdsprachen, namlich der deutschen Sprache. Sie sind die wichtigen Aspekte der Vervollkommnung und Optimierung des Lernprozesses, Bereicherung der methodischen Mittel und Methoden und tragen zur Abwechslung von Sozialformen im Unterricht. Dank der Verwendung von solchen Technologien wird der Unterricht interessanter. Der Autor erlautert den Hauptinhalt der informativ-kommunikativen Technologien. Es wird ihre Rolle beim Unterrichten der deutschen Sprache unter den Bedingungen der Bildungsmodernisierung festgelegt, die sich auf der Verwendung der authentischen Sprachmaterialien beruhen: es wird praktisch der unbegrenzte Zugang zu authentischen Ressourcen, darunter auch Audio- und Videoinformationen. Die Schuler und die Studenten konnen sie wahrend der selbstandiger Arbeit, bei der Fernbedienung und bei der Vorbereitung der Projekte etc. Die Benutzung der modernen digitalen Technologien in den Deutschstunden tragt zum starkeren Kontakt mit SchUlern, erhoht die Motivation der Lernenden zum Lernen, entwickelt alle Lernideen. Dadurch wird hohe Organisation des Lernprozesses versichert. Es werden auch Probleme und Perspektiven der Verwendung der Technologien aufgrund von digitalen und mobilen Geraten. Im Artikel werden die Moglichkeiten der Benutzung der digitalen Ressourcen im Lernprozess.uk_UA
dc.language.isodeuk_UA
dc.publisherКОДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectцифрові засобиuk_UA
dc.subjectзаняття з іноземної мовиuk_UA
dc.subjectнові методи навчанняuk_UA
dc.subjectформи навчання з цифровими засобамиuk_UA
dc.subjectдидактико-методична концепціяuk_UA
dc.subjectзастосування цифрових засобівuk_UA
dc.subjectdigitale Medienuk_UA
dc.subjectFremdsprachenunterrichtuk_UA
dc.subjectmobile Endgerateuk_UA
dc.subjectneue Untersuchungsmethodenuk_UA
dc.subjectUnterrichtsformen mit digitalen Medienuk_UA
dc.subjectdidaktisch-methodische Konzeptionuk_UA
dc.subjectEinsatz digitaler Medienuk_UA
dc.subjectdigital meansuk_UA
dc.subjectforeign language classesuk_UA
dc.subjectnew teaching methodsuk_UA
dc.subjectforms of digital learninguk_UA
dc.subjectdidactic-methodical conceptuk_UA
dc.subjectdigital meansuk_UA
dc.titleDigitale technologien als neue moglichkeiten веім erlernen einer fremdspra СНЕuk_UA
dc.title.alternativeЦифрові технології: нові можливості при вивченні іноземноїuk_UA
dc.title.alternativeDigital technologies: new possibilities in learning a foreign languageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Digitale technologien als neue moglichkeiten веім erlernen einer fremdspra СНЕ.pdf148,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.