Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорна, Олена Олегівна-
dc.contributor.authorВолчанська, Ганна Василівна-
dc.date.accessioned2018-07-09T13:02:02Z-
dc.date.available2018-07-09T13:02:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧорна О. О. Компетентісно-орієнтоване навчання мови у XXI столітті / Олена Олегівна Чорна, Ганна Василівна Волчанська // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 165. – С. 603-607.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3158-
dc.description.abstract(uk) У статті розглянуто зміни, які очікують на вітчизняну систему освіти; описано фактори скорочення кількості студентів, зростання ваги неформальних закладів освіти, визначено роль он-лайн ресурсів. На основі аналізу європейського досвіду, схарактеризовано основні переваги дистанційного навчання, шляхи його реалізації, визначено переваги та недоліки такого формату організації навчання. Стаття описує навчальні потреби та особливості сучасного студента. У роботі розглянуто ключові компетенції, які студент має здобути у процесі навчання. До них відносяться критичне мислення, комунікація, колаборації та креативність. Метод проектів є одним із найзручніших методів фасилітаціїрозвитку зазначених компетенцій.uk_UA
dc.description.abstract(en) The paper surveys changes, which the national system of higher education will face; defines the factors of decreasing number of the students, greater influence of informal learning centers; states the role of on-line resources. On the basis of European experience, the paper characterizes basic advantages of distant learning, ways of its conducting, summarizes advantages and disadvantages of such learning process format. The study surveys learning needs and learning features of a contemporary student. It describes crucial competences, which a student has to obtain within the training process. The former include critical thinking, communication, collaboration and creativity. Project methods are one of the most useful and convenient ways to facilitate development of the defined competences.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКОДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectсистеми освітиuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectпроектні методикиuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectколабораціїuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectsystem of educationuk_UA
dc.subjectdistant learninguk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectproject methodsuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectcollaborationuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectcritical thinkinguk_UA
dc.titleКомпетентісно-орієнтоване навчання мови у XXI століттіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Компетентісно-орієнтоване навчання мови у XXI столітті.pdf171,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.