Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3157
Назва: Content and structure of individualization of professional training of the future teacher of foreign languages
Інші назви: Зміст і структура індивідуалізаціїв професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов
Содержание и структура индивидуализации професиональной подготовки будущих учителей иностранных языков
Автори: Chernionkov, Yaroslav
Черньонков, Ярослав Олександрович
Черненков, Ярослав Александрович
Ключові слова: індивідуалізація
індивідуалізація професійної підготовки
індивідуалізація професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов
система відносин
основні характеристики індивідуалізації
психологічна структура індивідуальності
види та рівні індивідуалізації
експериментальна складова дослідження
индивидуализация
индивидуализация профессиональной подготовки
индивидуализация профессиональной подготовки будущего учителя иностранных языков
система отношений
основные характеристики индивидуализации
психологическая структура индивидуальности
виды и уровни индивидуализации
экспериментальная составляющая исследования
individualization
individualization of professional training
individualization of professional training of the future teacher of foreign languages
system of relations
main characteristics of individualization
psychological structure of individuality
types and levels of individualization
experimental component of research
Дата публікації: 2018
Видавництво: КОД
Бібліографічний опис: Chernionkov Ya. O. Content and structure of individualization of professional training of the future teacher of foreign languages / Yaroslav Chernionkov // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 165. – С. 597-603.
Серія/номер: Філологічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз змісту понять «індивідуалізація», «індивідуалізація професійної підготовки майбутнього учителя іноземних мов» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано власно створену систему індивідуалізації професійної підготовки майбутнього спеціаліста в галузі іноземних мов: система відносин; зміст, структура, характеристики, рівні та види, основні підструктури психологічної структури індивідуальності. Було виділено 4 рівні професійно-практичних знань, умінь і навичок студентів: репродуктивний, репродуктивно-творчий, творчо-репродуктивний, творчий. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (зміст та структура індивідуалізації) в умовах спеціально створеного середовища.
(ru) В статье осуществлен психолого-педагогический анализ содержания понятий «индивидуализация», «индивидуализация профессиональной подготовки будущего учителя иностранных языков» в процессе профессиональной подготовки в высших учебных педагогических заведениях. Автором было основательно исследовано содержание и структуру данного понятия; подано собственное определение; предложено собственно созданную систему индивидуализации профессиональной подготовки будущего специалиста в области иностранных языков: система отношений; содержание, структура, характеристики, уровни и виды, основные подструктуры психологической структуры индивидуальности. Было выделено 4 уровня профессионально-практических знаний, умений и навыков студентов: репродуктивный, репродуктивно-творческий, творчески репродуктивный, творческий. В рамках докторского диссертационного исследования был проведен очередной этап педагогического эксперимента (содержание и структура индивидуализации) в условиях специально созданного среды.
(en) It has been made the psychological-pedagogical analysis of the meaning of the concepts ''individualization”, "individualization of the professional training of the future teacher of foreign languages" at higher educational pedagogical institution in the article. The author has thoroughly researched the content and the structure of the investigated concept; has created a new definition, has proposed self-created system of the individualization ofprofessional training of future specialist in the field of foreign languages: a system of relations (comprehensive knowledge of the student, his abilities and capabilities; the presence of properly trained teachers; availability of adapted (individualized) courses, programs; a well-established and developed material-technical base); content, structure, characteristics, levels and types; the main substructures of the psychological structure of the individuality (orientation; social experience; forms of reflection, biological properties). It was noted four levels of professional-practical knowledge, skills and abilities of the students: reproductive, reproductive-creative, creative-reproductive, creative. In the framework of the doctoral thesis research the next stage of the pedagogical experiment (content and the structure of individualization), in a specially created environment has been conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3157
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Content and structure of individualization of professional training of the future teacher of foreign languages.pdf196,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.