Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3156
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТокарєва, Тетяна Станіславівна-
dc.contributor.authorTokareva, Tetiana-
dc.contributor.authorТокарева, Татьяна Станиславовна-
dc.date.accessioned2018-07-09T10:11:55Z-
dc.date.available2018-07-09T10:11:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationТокарєва Т. С. Організація самостійної роботи учнів при вивченні німецької мови / Тетяна Станіславівна Токарєва // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 165. – С. 578-585.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3156-
dc.description.abstract(uk) У статті розглядаються особливості організації самостійної роботи учнів під час вивчення німецької мови, зокрема подаються форми, прийоми та методи самостійної роботи над засвоєнням лексичних одиниць як ізольовано, так і під час роботи над текстами для читання; подається огляд проведених досліджень з даної проблематики та узагальнюється практичний досвід організації самостійної роботи учнів в умовах середньої загальноосвітньої школи.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассматриваются особенности организации самостоятельной работы учащихся во время изучения немецкого языка, в частности трактуются формы, приемы и методы самостоятельной работы над усвоением лексических единиц как изолированно, так и во время работы над текстами для чтения; подан обзор проведенных исследований по данной проблематике а также обобщается практический опыт организации самостоятельной работы учеников в условиях средней общеобразовательной школы.uk_UA
dc.description.abstract(en) In the article the features of organization of independent work ofpupils are examined during the study of German, in particular forms, receptions and methods of independent prosecution are given of mastering of lexical units both isolated and during the prosecution of texts for reading; a review undertaken studies is given from this range of problems and practical experience of organization of independent work of pupils is summarized in the conditions of high general school.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКОДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectмовний матеріалuk_UA
dc.subjectлексичні одиниціuk_UA
dc.subjectтекст для читанняuk_UA
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA
dc.subjectдеятельностьuk_UA
dc.subjectсамообразованиеuk_UA
dc.subjectучебная деятельностьuk_UA
dc.subjectсамоусовершенствованиеuk_UA
dc.subjectязыковой материалuk_UA
dc.subjectлексические единицыuk_UA
dc.subjectтекст для чтенияuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectactivityuk_UA
dc.subjectself educationuk_UA
dc.subjecteducational activityuk_UA
dc.subjectself-perfectionuk_UA
dc.subjectlanguage materialuk_UA
dc.subjectlexical unitsuk_UA
dc.subjecttext for readinguk_UA
dc.titleОрганізація самостійної роботи учнів при вивченні німецької мовиuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of independent work of pupils during the study of Germanuk_UA
dc.title.alternativeОрганизация самостоятельной работы учащихся при изучении немецкого языкаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.