Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавенко, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-07-09T09:03:35Z-
dc.date.available2018-07-09T09:03:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСавенко Т. В. Розвиток граматичної компетенції вживання в усному і писемному мовленні модальних дієслів / Тетяна Вікторівна Савенко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 165. – С. 552-557.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3151-
dc.description.abstract(uk) У статті розглянуто проблему формування й розвитку граматичної компетенції студентів як складової частини іншомовної комунікативної компетентності. Досліджено принципи і прийоми навчання граматики за комунікативно орієнтованою методикою. Основну увагу зосереджено на навчанні вживання модальних дієслів як одного із засобів вираження суб’єктивної модальності. Запропоновано систему вправ для розвитку мовленнєвих навичок вживання модальних дієслів у різних значеннях в усному і писемному мовленні.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье изучается проблема формирования и развития грамматической компетенции студентов. Грамматическая компетенция является неотъемлемой частью иноязычной коммуникативной компетентности, и её формирование и развитие требует специальных подходов и упражнений, которые позволяют реализовать цели обучения грамматике. Рассматриваются принципы и приёмы обучения грамматике по коммуникативно-ориентированной методике. Основное внимание уделено обучению употреблению в речи модальных глаголов, как одного из способов выражения субъективной модальности. Предлагается система упражнений для развития навыков употребления модальных глаголов в устной и письменной речи.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article runs about the problem of developing students’ linguistic competence. Grammatical competence is considered part of communicative competence in second language communication. The author considers principles and approaches of communicatively oriented technologies in teaching grammar. The focus is made on the use of modal verbs, which are one of the means to express subjective modality. The article presents a range of activities to develop the skills of using modal verbs in oral and written communication. The activities include drills to form skills in using infinitive forms correctly, exercises to develop students ’ skills in expressing ideas using modal verbs in various meanings, oral activities to develop students ’ interaction skills with the focus on expressing particular meanings.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКОДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectсуб’єктивна модальністьuk_UA
dc.subjectкомунікативно орієнтована методикаuk_UA
dc.subjectсистема вправuk_UA
dc.subjectграматична компетенціяuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectсубъективная модальностьuk_UA
dc.subjectкоммуникативно ориентированная методикаuk_UA
dc.subjectсистема упражненийuk_UA
dc.subjectграмматическая компетенцияuk_UA
dc.subjectиноязычная коммуникативная компетентностьuk_UA
dc.subjectsubjective modalityuk_UA
dc.subjectcommunicatively oriented technologiesuk_UA
dc.subjectoral and written activitiesuk_UA
dc.subjectgrammatical competenceuk_UA
dc.subjectsecond language communicationuk_UA
dc.titleРозвиток граматичної компетенції вживання в усному і писемному мовленні модальних дієслівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.