Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3151
Назва: Розвиток граматичної компетенції вживання в усному і писемному мовленні модальних дієслів
Автори: Савенко, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: суб’єктивна модальність
комунікативно орієнтована методика
система вправ
граматична компетенція
іншомовна комунікативна компетентність
субъективная модальность
коммуникативно ориентированная методика
система упражнений
грамматическая компетенция
иноязычная коммуникативная компетентность
subjective modality
communicatively oriented technologies
oral and written activities
grammatical competence
second language communication
Дата публікації: 2018
Видавництво: КОД
Бібліографічний опис: Савенко Т. В. Розвиток граматичної компетенції вживання в усному і писемному мовленні модальних дієслів / Тетяна Вікторівна Савенко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 165. – С. 552-557.
Серія/номер: Філологічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті розглянуто проблему формування й розвитку граматичної компетенції студентів як складової частини іншомовної комунікативної компетентності. Досліджено принципи і прийоми навчання граматики за комунікативно орієнтованою методикою. Основну увагу зосереджено на навчанні вживання модальних дієслів як одного із засобів вираження суб’єктивної модальності. Запропоновано систему вправ для розвитку мовленнєвих навичок вживання модальних дієслів у різних значеннях в усному і писемному мовленні.
(ru) В статье изучается проблема формирования и развития грамматической компетенции студентов. Грамматическая компетенция является неотъемлемой частью иноязычной коммуникативной компетентности, и её формирование и развитие требует специальных подходов и упражнений, которые позволяют реализовать цели обучения грамматике. Рассматриваются принципы и приёмы обучения грамматике по коммуникативно-ориентированной методике. Основное внимание уделено обучению употреблению в речи модальных глаголов, как одного из способов выражения субъективной модальности. Предлагается система упражнений для развития навыков употребления модальных глаголов в устной и письменной речи.
(en) The article runs about the problem of developing students’ linguistic competence. Grammatical competence is considered part of communicative competence in second language communication. The author considers principles and approaches of communicatively oriented technologies in teaching grammar. The focus is made on the use of modal verbs, which are one of the means to express subjective modality. The article presents a range of activities to develop the skills of using modal verbs in oral and written communication. The activities include drills to form skills in using infinitive forms correctly, exercises to develop students ’ skills in expressing ideas using modal verbs in various meanings, oral activities to develop students ’ interaction skills with the focus on expressing particular meanings.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3151
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.