Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLivytska, Inna-
dc.contributor.authorЛівицька, Інна Адамівна-
dc.contributor.authorЛивицкая, Инна Адамовна-
dc.date.accessioned2018-07-09T07:10:19Z-
dc.date.available2018-07-09T07:10:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationLivytska I. Developing EFL students' writing awareness: the quest for effective approach / Inna Livytska // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки = Research Bulletin. Series: Philological Sciences / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : «КОД», 2018. – Вип. 165. – С. 525-530.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/3145-
dc.description.abstract(uk) Стаття є спробою теоретичного узагальнення сучасних методологічних підходів до підвищення рівня усвідомленого навчання писемного мовлення студентів, які вивчають англійську мову як іноземну. Через взаємопов’язаний аналіз понять «жанр писемного мовлення», «усвідомлення стратегій письма» та «динамічні ментальні моделі» письмових завдань, ця розвідка перевіряє дві гіпотези: 1) студенти не пов’язують відсутність знань про жанрові особливості писемного мовлення із загальним рівнем володіння іноземною мовою, натомість надають особливої уваги формуванню лексичних та граматичних навичок як основних компонентів мовленнєвої компетенції; 2) процес письма у студентів, які вивчають англійську мову як іноземну, ускладнюється наявністю нетипових для їхньої рідної мови риторичних форм, що, в свою чергу, знижує доступ до короткотермінової робочої пам’яті та негативно впливає на якість писемного тексту іноземною мовою. Як результат, пропонується ефективний підхід підвищення рівня навчальної усвідомленості письмових стратегій студентами шляхом ефективно-орієнтованого підходу.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье проанализированы современные методологические подходы к способам повышению уровня осознанности письменной речи студентов, которые изучают английский язык как иностранный. Основными аспектами анализа выступают понятия осознанности студентами письменных особенностей различных жанров английской письменной речи и их взаимосвязь с динамическими ментальными моделями, которые необходимы для выполнения заданий различных письменных жанров.uk_UA
dc.description.abstract(en) The study represents an attempt to suggest plausible methodological ways of raising writing awareness of the students learning English as a foreign language. The two aspects addressed in this paper include students’ awareness of the strategies for written genres of English as a foreign language and their relation to dynamic mental models of writing while approaching a task in EFL/L2 settings.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherКОДuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;-
dc.subjectусвідомленістьuk_UA
dc.subjectдинамічні ментальні моделі письмаuk_UA
dc.subjectанглійська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectстратегії писемного мовленняuk_UA
dc.subjectжанрово-орієнтовані завданняuk_UA
dc.subjectефективно-орієнтованого підхідuk_UA
dc.subjectосознанностьuk_UA
dc.subjectдинамические ментальные моделиuk_UA
dc.subjectанглийский язык как иностранныйuk_UA
dc.subjectстратегии письмаuk_UA
dc.subjectжанрово-ориентованные заданияuk_UA
dc.subjectеффективно-ориентированный походuk_UA
dc.subjectawarenessuk_UA
dc.subjectdynamic mental models of writinguk_UA
dc.subjectEnglish as a foreign languageuk_UA
dc.subjectwriting strategiesuk_UA
dc.subjectgenre-based tasksuk_UA
dc.subjectefficacy-focused instructionuk_UA
dc.titleDeveloping EFL students' writing awareness: the quest for effective approachuk_UA
dc.title.alternativeПошук ефективних шляхів підвищення рівня усвідомленого письма у студентів, які вивчають англійську як іноземну мовуuk_UA
dc.title.alternativeПоиск эффективного пути развития осознанной письменной речи у студентов, изучающих английский как иностранный языкuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Developing EFL students' writing awareness the quest for effective approach.pdf164,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.