Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2966
Title: Специфіка міжпредметної інтеграції дисциплін філологічного циклу в підготовці вчителів початкової школи
Other Titles: The particularity of interdisciplinary integration of philological courses in primary teachers' training
Authors: Кіндей, Леся Григорівна
Keywords: інтеграція
інтер-дисциплінарний
компетенція
освіта
заняття
competence
innovation
methodics
integration
speech
Issue Date: 2018
Publisher: Machulin
Citation: Кіндей Л. Г. Специфіка міжпредметної інтеграції дисциплін філологічного циклу в підготовці вчителів початкової школи / Леся Григорівна Кіндей // Study issues of primary and pre-school education / resp. ed. A. I. Iliadi, I. S. Kotelianets. – Kharkiv : Machulin, 2018. – №1. – С. 106-125.
Abstract: (ua) У статті розглянуто місце і значення інтегрування навчального матеріалу у вищій школі; досліджено специфіку організації та методичні можливості проведення інтегрованих занять з лінгвістичних дисциплін у процесі мовно-мовленнєвої підготовки студентів спеціальності «Початкове навчання».
(en) The paper deals the placement and importance of training material integration within higher school; particularity of organization and methodical possibilities of integrated lessons in linguistic courses are considered in the conditions of training speech and language skills of students (it concerns students of «Primary education»speciality).
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2966
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.