Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2966
Назва: Специфіка міжпредметної інтеграції дисциплін філологічного циклу в підготовці вчителів початкової школи
Інші назви: The particularity of interdisciplinary integration of philological courses in primary teachers' training
Автори: Кіндей, Леся Григорівна
Ключові слова: інтеграція
інтер-дисциплінарний
компетенція
освіта
заняття
competence
innovation
methodics
integration
speech
Дата публікації: 2018
Видавництво: Machulin
Бібліографічний опис: Кіндей Л. Г. Специфіка міжпредметної інтеграції дисциплін філологічного циклу в підготовці вчителів початкової школи / Леся Григорівна Кіндей // Study issues of primary and pre-school education / resp. ed. A. I. Iliadi, I. S. Kotelianets. – Kharkiv : Machulin, 2018. – №1. – С. 106-125.
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті розглянуто місце і значення інтегрування навчального матеріалу у вищій школі; досліджено специфіку організації та методичні можливості проведення інтегрованих занять з лінгвістичних дисциплін у процесі мовно-мовленнєвої підготовки студентів спеціальності «Початкове навчання».
(en) The paper deals the placement and importance of training material integration within higher school; particularity of organization and methodical possibilities of integrated lessons in linguistic courses are considered in the conditions of training speech and language skills of students (it concerns students of «Primary education»speciality).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2966
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.