Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2897
Назва: Проблеми формування навичок діалогічного мовлення учнів на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі
Інші назви: Проблемы формирования навыков диалогической речи учащихся на уроках немецкого языка в средней общеобразовательной школе
Problems of developing pupils’ dialogical speech skills at germanlessons in secondary school
Автори: Капітан, Тетяна Анатоліївна
Капитан, Татьяна Анатольевна
Kapitan, Tetiana Anatoliivna
Ключові слова: діалогічне мовлення
мовленнєві навички
емоційність
експресивність
ситуативність
спонтанність
спілкування
реплікування
диалогическая речь
языковые навыки
эмоциональность
экспрессивность
ситуативность
спонтанность
общение
реплицирование
dialogical speech
communication skills
emotionality
expressiveness
situation
spontaneity
communication
remarks
Дата публікації: 2018
Видавництво: ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Капітан Т. А. Проблеми формування навичок діалогічного мовлення учнів на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі / Тетяна Анатоліївна Капітан // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Research Bulletin. Series: Pedagogical Sciences/ ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – Вип. 161. – С. 105-108.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті розглянуто одну з основних форм мовленнєвого спілкування – діалогічне мовлення; доведено, що діалогічне мовлення є ефективним засобом навчання іноземної мови, сприяє активізації мовленнєвого матеріалу й формуванню мовленнєвих навичок; наголошено на спонтанності діалогічного мовлення, його емоційності та експресивності; з’ясовано, що діалогічне і монологічне мовлення характеризуються зверненістю, однак засвідчено, що діалогічне мовлення більш тісно, ніж монологічне, пов’язане із ситуацією спілкування.
(ru) В статье рассмотрена одна из главных форм речевого общения – диалогическая речь, которая представлена как эффективный способ обучения иностранному языку, а также как метод активизации речевого материала, формирования речевых навыков. Исследование подтверждает спонтанный характер диалогической речи, ее эмоциональность и экспрессивность. Специфика заключается в том, что диалогическая и монологическая речь характеризируются обращением, но диалогическая речь теснее, чем монологическая, связана с ситуацией общения.
(en) In the article considers the dialogue as one of the main forms of communication. The advantage of teaching foreign language oral speech is still given to dialogical speech. Dialogue, as well as any other type of communication, is always motivated. It is formed during the conversation between two partners. The feature of dialogical speech is also that it is more closely related to the situation than the monologue. The defining feature of a dialogue is its spontaneity, because the content of the conversation and its structure depend on what the interlocutors say. Dialogue is characterized by emotionality and expressiveness. The primary goal of learning a dialogical speech is to create a recipe for pupils in accordance with the purpose and conditions of communication. Dialogical speech is an effective means of teaching a foreign language stiring up the speech material, as well as forming the skills of communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2897
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.