Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2894
Назва: Історіографія етнографічних досліджень наукового товариства імені т. Г. Шевченка, як джерела для вивчення особливостей виховання дітей східних слов’ян
Інші назви: Историография етнографических исследований научного общества имени т. Г. Шевченка как источника для изучения особенностей воспитания детей восточных словян
Historiography of ethnographic researches of t. G. Shevchenko scientific society as sources of studying peculiarities of children education of the eastern slavs
Автори: Окольнича, Тетяна Володимирівна
Окольнича, Татьяна Владимировна
Okolnycha, Tetiana Volodymyrivna
Ключові слова: етнографія
східні слов’яни
світ дитини
виховання
Етнографічне товариство імені Т. Г. Шевченка
Этнография
восточные словене
мир ребенка
воспитание
Этнографическое общество имени Т. Г. Шевченка
Ethnography
Eastern Slavs
world of child
education
T. G. Shevchenko ethnographic society
Дата публікації: 2018
Видавництво: ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Окольнича Т. В. Історіографія етнографічних досліджень наукового товариства імені т. Г. Шевченка, як джерела для вивчення особливостей виховання дітей східних слов’ян / Тетяна Володимирівна Окольнича // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Research Bulletin. Series: Pedagogical Sciences/ ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018. – Вип. 161. – С. 129-132.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) В публікації розкриваються п’ять основних етапів та напрями історіографії діяльності наукового товариства імені Т. Г. Шевченка та їх внесок у вивчення народної педагогіки наших пращурів. Автор приходить до висновку, що етнографічні записи зроблені членами товариства розкривають різноманітні обряди, одяг, дитячі меблі, умови проживання, ігри, іграшки, участь дітей у громадському житті общини, що є основою для вивчення специфіки виховання дітей наших пращурів.
(ru) В публикации расскрываются пять основных этапов и направления историографии деятельности научного общества имени Т. Г. Шевченка и их вклад в изучение народнои педагогики наших предков. Автор приходит к выводу, что этнографические записи сделаные членами общества росскрывают разнообразные обряды, одежду, детскую мебель, условия проживанния, игры, игрушки, участие детей в общественной жизни общины, что есть основой для изучения специфики воспитания детей наших предков.
(en) The publication reveals five main stages and directions of historiography of activity of the T. G. Shevchenko scientific society and their contribution to study of folk pedagogy of our ancestors. Self-knowledge of society is achieved through joint effort of various sciences, and above all the history of pedagogy and ethnography, the main task of which is to make objectively meaningful experience of the past a property of the present. It is solved by the efforts of many generations of scientists, being realized in the accumulation of actual knowledge about the past and in the diversification of its interpretation. The author comes to a conclusion that ethnographic recordings made by the members of the society reveal various rituals, clothes, children’s furniture, living conditions, games, toys, participation of children in community life, which is the basis for studying specifics of the children’s upbringing of our ancestors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2894
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.