Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2795
Назва: | Виробнича практика магістрантів: програма та методичні рекомендації |
Автори: | Гур’янова, Оксана Віталіївна Куценко, Тетяна Володимирівна Мироненко, Наталя Василівна Рябець, Сергій Іванович |
Ключові слова: | виробнича практика |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | РВВ КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Виробнича практика магістрантів: програма та методичні рекомендації / [О. В. Гур’янова, Т. В. Куценко, Н. В. Мироненко, С. І. Рябець]. – Кропивницький : РВВ КДПУ імені В. Винниченка, 2017. – 92 с. |
Короткий огляд (реферат): | (uk) Виробнича практика є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття другого освітнього рівня «Магістр» і складається з двох частин: педагогічна практика в старшій школі і асистентська педагогічна практика. Вона є логічним продовженням теоретичного навчання і завершальним етапом його професійної підготовки, що спрямована на закріплення та реалізацію набутих предметних, психолого-педагогічних, науково-методичних знань, умінь і навичок, необхідних для майбутньої науково-педагогічної діяльності або педагогічної діяльності в школі. Виробнича практика сприяє удосконаленню набутих професійних знань та умінь студентів; сприяє розвитку педагогічного мислення, педагогічного цілепокладання, педагогічної спрямованості; сприяє формуванню професійно значущих якостей особистості, навичок самоосвіти і самовдосконалення. Педагогічна практика в школі охоплює компетенції діяльності на посаді вчителів з технологій в старшій школі, де реалізується профільне навчання, в комплексі з виховною роботою класних керівників. Особливістю асистентської практики є те, що магістранти заглиблюються у коло реальних проблем професійної праці викладача, вивчають зміст і обсяг його роботи. Студенти набувають професійних навичок та вмінь роботи в реальних педагогічних умовах, формують потребу систематично поповнювати свої знання та творчо їх використовувати в практичній діяльності. Практика передбачає безперервність та послідовність її проведення, формування у студентів обсягу практичних знань й умінь необхідного для здобуття відповідного освітнього рівня. Укладачі висловлюють щиру подяку рецензентам за корисне обговорення проблем змісту і проведення виробничих практик, надані консультації, поради та рекомендації, а також окремі матеріали стосовно педагогічної і психологічної складових практики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2795 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Виробнича практика магістрантів (методичні рекомендації).pdf | 1,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.