Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2746
Назва: Формування комунікативної компетентності майбутнього філолога в умовах ВНЗ
Інші назви: Formation of communicative competence of future philologists under universities
Автори: Ліштаба, Тетяна Василівна
Lishtaba, Tetyana
Ключові слова: комунікативна компетентність
комунікація
мовна комунікація
інформація communicative competence
communication
verbal communication
information
Дата публікації: 2017
Видавництво: Центр оперативної поліграфії «Авангард»
Бібліографічний опис: Ліштаба Т. В. Формування комунікативної компетентності майбутнього філолога в умовах ВНЗ / Тетяна Василівна Ліштаба // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : Авангард, 2017. – Вип. 151. – С. 242-250.
Серія/номер: Філологічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) Важливими питаннями навчальної діяльності магістрантів у процесі формування їхньої комунікативної компетентності є засвоєння майбутніми філологами термінологічного словника мовної, мовленнєвої комунікації, вивчення дефініцій комунікативних понять, висвітлення теоретичних засад комунікації, формування практичних комунікативних умінь і навичок. У статті обґрунтовано доцільність спрямувати навчальну діяльність студентів у комунікативно компетентнісному руслі; розкрито сутність основних комунікативних термінів, які є базовими в процесі формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя, – комунікація, мовна комунікація, інформація.
(en) A key aspect of educational activities is communication. From teacher skills to effectively build a communication depends largely on the outcome of education and training. Effective implementation of the communicative functions possible in the presence of teacher preparedness for its implementation, including certain values, motives, knowledge, skills, abilities, skills, qualities and experience that collectively defined as the integral property of the individual teacher – communicative competence. Important issues of educational activity of undergraduates in the process of their communicative competence is learning future philologists terminological dictionary of language, speech communication, studying communication concepts definitions, coverage of theoretical principles of communication, formation of practical communication skills. First professional terminology undergraduates covers general pedagogical, psychological, psycholinguistic, educational, linguistic, literary, language and so on. Which are basic for the development of their own communicative competence and for subsequent professional activities aimed at the establishment and development of communicative abilities of future students. In the article the expediency of direct learning activities of students in communicative competence line; The essence of basic communication terms, which are fundamental in the formation of the communicative competence of future teachers – communication, verbal communication, information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2746
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри української філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.