Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2733
Назва: Вивчення мовних особливостей творів письменників кін. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті лінгвістичної освіти
Інші назви: Тhe study of the linguistic characteristics of works by writers of the late ХХ - early ХХІ century in the context of linguistic education
Автори: Огарєнко, Тетяна Анатоліївна
Oharyenko, Tetyana
Ключові слова: присудок
типи присудків
дидактичний матеріал
письменники ХХ ст.
урок української мови
predicate
types of predicates
didactic material
writers of the twentieth century
the lesson of Ukrainian language
Дата публікації: 2017
Видавництво: Авангард
Бібліографічний опис: Огарєнко Т. А. Вивчення мовних особливостей творів письменників кін. ХХ – поч. ХХІ ст. у контексті лінгвістичної освіти / Тетяна Анатоліївна Огарєнко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Філологічні науки / ред. кол.: О. А. Семенюк [та ін.]. – Кропивницький : Авангард, 2017. – Вип. 151. – С. 259-267.
Серія/номер: Філологічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті розглянуто можливість використання творів письменників кін. ХХ – поч. ХХІ ст., що нині живуть і активно працюють, у ролі дидактичного матеріалу на уроках української мови. На прикладі поезій видатної Ліни Костенко проаналізовано вживання присудків різних типів для наочної демонстрації практичної значущості теоретичних знань з української мови.
(en) The article considers the possibility of using the works of writers of the late XX – early XXI century, the living and actively working in the role of didactic material at the lessons of Ukrainian language. For example, outstanding poetry of Lina Kostenko analyzed the use predicates of different types to demonstrate the practical relevance of theoretical knowledge of Ukrainian language. School course of Ukrainian language includes a large number of complex issues that it would be better to consider almost the example of the integral texts of contemporary writers. First, plain text prevents the lack of content, which often happens when considering individual sentences (as in exercise); secondly, the context allows to realize the role a particular component in the speech; third, the use of a didactic purpose, to works by contemporary writers assure children that they are learning the living language units, which are widely used by outstanding individuals; fourth, the analysis of the works of the individual authors allows to identify the language features of each and, thus, to conclude that the individual style of the writer. The paper proposed to consider the school theme «Predicate» on the example of the poems of Lina Kostenko.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2733
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри української філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.