Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2710
Назва: Аксіологічні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя
Інші назви: Акмеологические основы формирования методологической культуры будущего учителя
The axiological principles of formation of the methodological culture of the future teacher
Автори: Кравцов, Віталій Олександрович
Кравцов, Виталий Александрович
Kravtsov, V.
Ключові слова: методологічна культура
методологія
культура
аксіологія
педагогічні цінності
методологическая культура
методология
культура
аксиология
педагогические ценности
methodological culture
methodology
culture
axiology
pedagogical values
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Кравцов В. О. Аксіологічні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя / Віталій Олександрович Кравцов // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 3. – С. 74-82.
Короткий огляд (реферат): (uk) У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу умов формування методологічної культури майбутнього вчителя на засадах педагогічної аксіології.
(ru) В статье анализируются теоретические подходы к интерпретации сущности и содержания методологической культуры будущего учителя. Главное внимание уделено анализу условий формирования методологической культуры будущего учителя на основе педагогической аксиологии.
(en) This article analyzes theoretical approaches to the interpretation of the nature and content of the methodological culture of the future teacher. The methodological culture of the future teacher is defined as a systemic formative components in the structure of his professionalism, personal formation of new that includes a set of professional knowledge of important theoretical and practical content, pedagogical philosophy, qualities and characteristics that enable creative professional activity, capacity for scientific analysis of the educational process and self-examination of their own activities, direct the process of professional self-improvement, becoming active professional positions. In the structure of methodological culture an axiological component was singled out that make up human, civil and educational values and are formed on the basis of their value orientations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2710
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.