Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦаренко, Ірина Леонтіївна-
dc.contributor.authorЦаренко, Ирина Леонтьевна-
dc.contributor.authorTsarenko, I.-
dc.date.accessioned2017-09-15T05:53:43Z-
dc.date.available2017-09-15T05:53:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЦаренко І. Л. Активізація самостійної роботи студентів засобами хмарних технологій / Ірина Леонтіївна Царенко // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 2. – С. 48-53.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2700-
dc.description.abstract(uk) Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розв’язання суперечностей між фактичним рівнем розробленості конкурентних освітніх технологій та недостатнім використанням їх дидактичних можливостей у підготовці високопрофесійних педагогічних фахівців. Метою статті є визначення й аналіз дидактичних можливостей хмарних технологій як інтернет-послуг для активізації самостійної роботи майбутніх учителів трудового навчання (технологій). У статті запропоновано методичні рекомендацій педагогам щодо створення навчального сайту для дистанційної освіти і самоосвіти студентів.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Актуальность исследования обусловлена необходимостью разрешения противоречий между фактическим уровнем разработанности конкурентных образовательных технологий и недостаточным использованием их дидактических возможностей в подготовке высокопрофессиональных педагогических специалистов. Целью статьи является определение и анализ дидактических возможностей облачных технологий как интернет-услуг для активизации самостоятельной работы будущих учителей трудового обучения (технологий). В статье предложены методические рекомендации педагогам по созданию учебного сайта для дистанционного образования и самообразования студентов.uk_UA
dc.description.abstract(en) Relevance of research due to the need to resolve the contradictions between the actual level of elaboration of competitive educational technologies and insufficient use of their didactic possibilities in the preparation of highly qualified teaching professionals. The article aims at identifying and analyzing the didactic possibilities of cloud computing as an Intern et service provider to activate the self-study of future teachers of labor (technology). The article suggests guidelines for teachers to create a training site for distance education and self-education students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсамостійна робота студентівuk_UA
dc.subjectхмарні технологіїuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectвідкрите навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectсамостоятельная работа студентовuk_UA
dc.subjectоблачные технологиuk_UA
dc.subjectорганизационно-педагогические условияuk_UA
dc.subjectоткрытая учебная средаuk_UA
dc.subjectself-study studentsuk_UA
dc.subjectcloud technologyuk_UA
dc.subjectorganizational and pedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectopen learning environmentuk_UA
dc.titleАктивізація самостійної роботи студентів засобами хмарних технологійuk_UA
dc.title.alternativeАктивизация самостоятельной работы студентов средствами облачных технологийuk_UA
dc.title.alternativeActivating students independent work by means of cloud technologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.