Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2699
Назва: Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва
Інші назви: Педагогическое сопровождение одаренных детей младшего школьного возраста на уроках музыкального искусства
Pedagogical accompaniment of the gifted junior schoolchildren on the lessons of music art
Автори: Куркіна, Сніжана Віталіївна
Куркина, Снежана Виталиевна
Kurkina, Snizhana Vitalievna
Ключові слова: обдарованість
талант
обдаровані діти
урок
музичне мистецтво
педагогічний супровід
творчість
художня культура
художньо-естетичне виховання
одаренность
талант
одаренные дети
урок
музыкальное искусство
творчество
художественная культура
художественно-эстетическое воспитание
an ability
talent
gifted children
lesson
music art
pedagogical accompaniment
creativity
artistic culture
artistic and aesthetic education
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Куркіна С. В. Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва / Сніжана Віталіївна Куркіна // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 157. – С. 80-84.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) У даній статті автор вивчає специфіку роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. З’ясовано сутність поняття «обдарована дитина», доведено, що створення спеціальних сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей є педагогічною проблемою сучасної загальноосвітньої школи.
(ru) В представленной статье автор изучает специфику роботы с одаренными детьми младшего школьного возраста на уроках музыкального искусства. Уточнена сущность понятия «одаренный ребенок», доказано, что педагогической проблемой современной общеобразовательной школы является создание специальных благоприятных условий для развития одаренных детей.
(en) In this article the author studies the specification of work with the gifted young children on the music art lessons. The essence of concept «the gifted child» is found out. It is proved that the creation of the special favourable conditions for the development of the gifted children is the pedagogical problem of modern comprehensive school. It is proved that gifted children can be taught and brought up only by unindifferent and talented teachers who are interested in the results of their work, who possess the methods and receptions of work for the exposure, forming and development of children who have an inclination to creative activities in different kinds of art. It is underlined in the article that the teacher of music art does not only listen to music with the children, teach them to sing and give information about musical styles and genres, but the teacher must also take part in dramatizing, make amateur costumes, prepare children to different contests, visit the culturological events together (concerts, plays and art exhibitions). Thus, the professional teacher of music art carries out pedagogical accompaniment of not only musically gifted children, but also supports and develops the strain to fine arts, acting, choreographic activities and so on.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2699
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.