Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2687
Назва: | Педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів |
Автори: | Омельяненко, Світлана Віталіївна Омельяненко, Светлана Витальевна |
Ключові слова: | дослідницькі уміння педагогічні умови формування дослідницьких умінь майбутні педагоги |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Омельяненко С. В. Педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів / Світлана Віталіївна Омельяненко // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 2. – С. 441-445. |
Короткий огляд (реферат): | (uk) Автор визначає зміст дослідницької компетентності майбутніх педагогів як необхідну складову їх професійної компетентності у єдності мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивного компонентів.. У статті виділені такі педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів: стимулювання формування мотиваційної готовності до навчально-дослідницької діяльності; урізноманітнення методів навчання, що використовуються на семінарських заняттях; використання інформаційно-комунікаційних технологій; професійна компетентність викладача, що виявляється у володінні методикою активізації навчально-дослідницької діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2687 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів.pdf | 589,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.