Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Олег Анатолійович-
dc.contributor.authorСеменюк, Олег Анатольевич-
dc.contributor.authorSemeniuk, O.-
dc.contributor.authorПаращук, Валентина Юріївна-
dc.contributor.authorПаращук, Валентина Юрьевна-
dc.contributor.authorParashchuk, V.-
dc.date.accessioned2017-09-05T12:39:40Z-
dc.date.available2017-09-05T12:39:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСеменюк О. А Основні культурні й комунікативні чинники педагогічного дискурсу у вищій школі / Олег Анатолійович Семенюк, Валентина Юріївна Паращук // Вища освіта України. – 2014. – № 3 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, т. 1. – C. 18-22.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2675-
dc.description.abstract(uk) У статті розглянуто один із різновидів професійно зорієнтованих дискурсів – педагогічного. Зроблено акцент на його лінгвокультурній та суто комунікативній специфіці. Проілюстровано особливості у називанні учасників педагогічного процесу та формулюванні основних ціннісних орієнтирах навчання на прикладах паремій деяких європейських мов. Наголошено, що педагогічний дискурс об’єктивно виокремлюється в системі інституційних дискурсів завдяки своїм системотвірним чинникам: хронотопу (місце й час навчання), меті (соціалізація підростаючого покоління), цінностям, стратегіям (пояснення, оцінка, контроль, сприяння й організація діяльності основних його учасників).uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассмотрен один из видов профессионально ориентированных дискурсов – педагогический. Сделан акцент на его лингвокультурной и чисто коммуникативной специфике. Проиллюстрировано особенности в назывании участников педагогического процесса и формулировании основных ценностных ориентиров обучения на примерах паремий некоторых европейских языков. Акцентируется, что педагогический дискурс объективно выделяется в системе институциональных дискурсов благодаря своим системообразующим составляющим: хронотопу (место и время обучения), цели (социализация подрастающего поколения), ценностям, стратегиям (объяснение, оценка, контроль, благоприятствование и организация деятельности основных его участников).uk_UA
dc.description.abstract(en) The article presents one of the professionally oriented discourses – pedagogical. The emphasis is laid on its linguocultural and communicative specific character. Giving names to the participants of pedagogical discourse and forming of the main valuable directions of education using the examples of proverbs of some European languages constitutes the background of the work. It is highly stressed that pedagogical discourse is differentiated in the system of institutional discourses owing to its constituent parts: time and place, purposes, values and strategies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпедагогічний дискурсuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectкомунікативні стратегії і цінностіuk_UA
dc.subjectпареміїuk_UA
dc.subjectпедагогический дискурсuk_UA
dc.subjectвысшая школаuk_UA
dc.subjectкоммуникативные стратегии и тактикиuk_UA
dc.subjectпаремииuk_UA
dc.subjectpedagogical discourseuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectcommunicational strategies and tacticsuk_UA
dc.subjectproverbsuk_UA
dc.titleОсновні культурні й комунікативні чинники педагогічного дискурсу у вищій школіuk_UA
dc.title.alternativeОсновные культурные и коммуникативные факторы педагогического дискурса в высшей школеuk_UA
dc.title.alternativeThe main cultural and communicational factors of pedagogical discourse of higher educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.