Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2581
Назва: Посилення ролі самостійної роботи студентів при вивченні загального курсу фізики за умови впровадження інформаційно-діяльнісного підхіду
Інші назви: Усиление роли самостоятельной работы студентов при изучении общего курса физики путем внедрения информационно-деятельностного подхода
Strengthening the role independent work student during a general course of physics by implementing information and activity approach
Автори: Царенко, Олег Миколайович
Царенко, О. Н.
Tsarenko, O. М.
Ключові слова: інформаційне суспільство
інформаційні технології
інформаційно-діяльнісний підхід
загальна фізика
електронні навчальні посібники.информационное общество
информационные технологи
информационно-деятельностный поход
общая фізика
электронные учебные пособив
information society
information technology
information and approach
general physics
electronic textbooks
Дата публікації: 2017
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Царенко О. М. Посилення ролі самостійної роботи студентів при вивченні загального курсу фізики за умови впровадження інформаційно-діяльнісного підхіду / Олег Миколайович Царенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 11, ч. 1. – С. 129-135.
Серія/номер: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;
Короткий огляд (реферат): (uk) Інтенсивний розвиток інформаційних технологій, перетворення сучасного суспільства в інформаційне вимагає формування інформаційно-технологічної компетентності майбутнього вчителя, зокрема, вчителя фізики. Інформатизація освіти стимулює розробку нових підходів до використання потенціалу інформаційних і комунікаційних технологій, що має сприяти розвитку особистості студентів, підвищити рівень креативності їх мислення. У статті досліджується застосування інформаційно-діяльнісного підходу до вивчення загального курсу фізики, що реалізується через розробку електронних навчальних посібників, посилення ролі самостійної роботи. Все це створює належні умови для організації навчального процесу як динамічної системи, що забезпечує інтелектуальний розвиток студентів із врахуванням їх індивідуальних нахилів, дозволяє формувати узагальнені компетенції та професійну мотивацію до навчання. Показана конкретна структура електронних навчальних посібників з загального курсу фізики, розроблених з використанням об’єктно-орієнтованого навчального середовища Moodle.
(ru) Интенсивное развитие информационных технологий, превращение современного общества в информационное требует формирования информационно - технологической компетентности будущего учителя, в частности, учителя физики. Информатизация образования стимулирует разработку новых подходов к использованию потенциала информационных и коммуникационных технологий, что должно способствовать развитию личности студентов, повысить уровень креативности их мышления. В статье исследуется применение информационно -деятельностного подхода к изучению общего курса физики, реализуемого через разработку э лектронных учебных пособий, усиление роли самостоятельной работы. Все это создает надлежащие условия для организации учебного процесса как динамической системы, обеспечивающей интеллектуальное развитие студентов с учетом их индивидуальных склонностей, позволяет формировать обобщенные компетенции и профессиональную мотивацию к обучению. Показана конкретная структура электронных учебных пособий по общему курсу физики, разработанных с использованием объектно-ориентированной учебной среды Moodle.
(en) Intensive development of information technology in the transformation of modern society information requires the formation of information-technological competence of future teachers, including teachers of physics. Informatization of Education encourages the development of new approaches to exploit the potential of information and communication technologies should facilitate personal development of students, improve the creativity of their thinking. This article summarizes the basic modern concepts: information society, information activities, information and communication technology training, information and activity approach in education, information training method. We investigate the use of information and active approach to the study of general physics course, realized through the development of electronic textbooks, strengthening the role of independent work. All this creates the right conditions for the educational process as a dynamic system that provides intellectual development of students, taking into account their individual aptitudes, allows you to create generalized professional competence and motivation to learn. We discuss that in the planning and organization of independent work, in addition to common tasks appropriate to suggest tasks that promote the assimilation of different methods of solving physical problems. It is possible to talk about getting the necessary experience independent search for knowledge, formation of generalized ideas about the methodology of s olving professional tasks as part of the methodology culture of future teachers in general, characterized by its ability to scientific studies, critical thinking and creative use of certain concepts, forms and methods of learning courses fundamental disciplines. On a practical level information and activity approach can be presented in the form of theoretical or practical problems integrating as separate themes of discipline and threads of different disciplines. Shown concrete structure electronic textbooks on general physics course developed using objectoriented learning environment Moodle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2581
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.