Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2557
Назва: Специфіка викладання навчальної дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)»
Інші назви: Специфика преподавания учебной дисциплины «Украинский язык («профессионального направления)»
Specifics of teaching the discipline «Ukrainian language (for professional direction)»
Автори: Громко, Тетяна Василівна
Hromko, Tatiana Vasylivna
Ключові слова: українська мова (за професійним спрямуванням)
навчально-методичне забезпечення
укладання документів
фахова термінологія
мовна компетентність
контроль знань
украинский язык (по профессиональному направлению)
учебно-методическое обеспечение
составление документов
профессиональная терминология
языковая компетентность
контроль знаний
Ukrainian language (for professional purposes)
training and methodological support
preparation of documents
professional terminology
language competence
knowledge control
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Громко Т. В. Специфіка викладання навчальної дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» / Тетяна Василівна Громко // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 156. – С. 61-66.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (uk) Специфіка курсу української мови (за професійним спрямуванням) у вищій школі полягає не лише у засвоєнні сукупності правил, а й у забезпеченні комунікативно-практичного вивчення мови як системи світобачення, засобу культурного співжиття у суспільстві, самоформування і самовираження особистості. Запропонований увазі читача матеріал подано відповідно до вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу, де враховано систему академічних кредитів, що є аналогічною ЕСТS, визначено змістові модулі курсу, сформульовано особливості самостійної роботи студентів, представлено критерії оцінювання завдань для формування знань і комунікативних навичок студентів, подано методичне забезпечення курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)».
(ru) Специфика курса украинского языка (профессионального направления) в высшей школе заключается не только в усвоении совокупности правил, но и в обеспечении коммуникативно-практического изучения языка как системы мировоззрения, средства культурного общежития в обществе, самоформирования и самовыражения личности. Предлагаемый вниманию читателя материал представлен в соответствии с требованиями кредитно-модульной системы организации учебного процесса, где учтены система–академических кредитов, аналогичная ЕСТS, определены содержательные модули курса, сформулированы особенности самостоятельной работы студентов, представлены критерии оценивания заданий для формирования знаний и коммуникативных навыков студентов, подано методическое обеспечение курса «Украинский язык (профессионального направления)».
(en) The specific of course of Ukrainian (after professional aspiration) at higher school consists not only in mastering of aggregate of rules but also in providing of communicative-practical study of language as systems of attitude, means of cultural cohabitation in a company, self forming and self-expression of personality. Table of contents of educational discipline «Ukrainian language (on professional specialization)» is determined as a system of generalization and systematization of the knowledge from Ukrainian, purchased at school, and as forming of language personality, well-informed with the culture of the spoken and writing language, which is able in full to use the gained knowledge, abilities and skills for optimal language behavior in a professional sphere. Material is offered to attention of reader it is given in accordance with the requirements of the credit module system of organization of educational process, where the system of academic credits which are analogical ЕСТS is taken into account, the semantic modules of course are certain, the features of independent work of students are set forth, the criteria of evaluation of tasks are presented for forming of knowledge and communicative skills of students, the methodical providing of course is given «Ukrainian (after professional aspiration)». As a result of study of educational discipline students will be able to own knowledge of norms of modern Ukrainian, professional terminology and application of her in various communicative processes and processing of documents in relation to a personnel, certificate-informative, registration-financial, economic-contractual in accordance with operating state standards and other normative documents, and also to arrive at abilities to edit broadcasting, leaning on the norms of language, to intersperse with the professional broadcasting the selection of synonyms, to analyse language means for expansion of sphere of functioning of Ukrainian as state.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2557
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри української філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.