Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2547
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чінчой, Олександр Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-19T10:10:18Z | - |
dc.date.available | 2017-06-19T10:10:18Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Чінчой О. О. Формування технічної грамотності учнів / Олександр Олександрович Чінчой // Наукові записки КДПУ. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. Величко С. П. [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 6, ч. 1. – С. 141-146. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2547 | - |
dc.description.abstract | (ua) У статті розглянуто питання формування технічної грамотності учнів на уроках фізики за допомогою системи задач з технічним змістом і методу проектів. | uk_UA |
dc.description.abstract | (en) The questions forming the technical literacy of students at physics lessons with the help of technical problems with the content and method of projects. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | КДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти; | - |
dc.subject | технічна грамотність | uk_UA |
dc.subject | формування елементів графічної грамотності | uk_UA |
dc.subject | задачі з технічним змістом | uk_UA |
dc.subject | критерії відбору фізичних задач | uk_UA |
dc.subject | проектне навчання | uk_UA |
dc.title | Формування технічної грамотності учнів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування технічної грамотності учнів.pdf | 328,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.