Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкбаш, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorПасічник, Наталя Олексіївна-
dc.contributor.authorРіжняк, Ренат Ярославович-
dc.contributor.authorАкбаш, Екатерина-
dc.contributor.authorПасечник, Наталья-
dc.contributor.authorРижняк, Ренат-
dc.contributor.authorAkbash, Kateryna-
dc.contributor.authorPasichnyk, Natalia-
dc.contributor.authorRizhniak, Renat-
dc.date.accessioned2017-06-16T12:28:11Z-
dc.date.available2017-06-16T12:28:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАкбаш К. С. Ґендерний аналіз як практична складова підготовки магістрівза спеціалізацією «ґендерні студії: науковий аспект» / Катерина Сергіївна Акбаш, Наталя Олексіївна Пасічник, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 11, ч. 4. – С. 3-9.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2540-
dc.description.abstract(uk) В статті наведена розробка практичної складової магістерських курсів «Основи ґендерних досліджень» та «Статистичні показники ґендерної рівності» у вигляді частини ґендерного аналізу навчально-виховного процесу фізико-математичного факультету КДПУ іменіВолодимира Винниченка, а саме –охоплено збір кількісних даних про ґендерний склад контингенту студентів, науково-педагогічних працівників та технічного персоналу, а також ґендерний склад окремих характерних груп учасників навчально-виховного процесу; виявлена специфіка ґендерної взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье приведена разработка практической составляющей магистерских курсов «Основы гендерных исследований» и «Статистические показатели гендерного равенства» в виде части гендерного анализа учебно-воспитательного процесса физико-математического факультета КГПУ им. В. Винниченка, а именно –охвачено сбор количественных данных о гендерном составе контингента студентов, научно-педагогических работников и технического персонала, а также гендерный состав отдельных характерных групп участников учебно-воспитательного процесса; выявлена специфика гендерного взаимодействия субъектов учебно-воспитательного процесса.uk_UA
dc.description.abstract(en) Consideration of gender factors in higher education is an urgent problem that requires solution bothin theory and in practice, training and education. Most researchers agree on the assumption that the basic conceptual idea of the gender approach lies in the fact that gender is represented as a social construct that occurs, exists and is influenced by the culture and traditions of society and adequately reflects the idea of the social construction of differences between men and women. The working instrument of implementation of gender approach is gender analysis. The article shows the development of practical component of the Masters Courses «The Basics of Gender Studies» and «The Statistical indicators of gender equality» as a part of a gender analysis of the educational process at the department of Physics and Mathematics of the Volodymyr Vynnychenko KSPU. The study concluded that the practice of gender analysis must be an integral part of the system of masters’ preparation of specialty 011 Science Education (Educational Measurement) for specialization «Gender studies: scientific aspect». Therefore, the article focuses on the content of practical work of students on the collection of quantitative data on the gender composition of the contingent of students, science teachers and technical staff of the faculty, the gender structure of certain specific groups of participants of the educational process and the identification of the specific interaction of gender subjects of the educational process. In order to determine the prospects of scientific studies it is indicated that for the preparation of a complete set of practical problems for the mentioned courses, there should be developed the educational materials to conduct conte nt analysis of the educational standards, curriculum of specialties, work programs of academic disciplines, textbooks, manuals, business documents, topics of research of activity of the participants of the educational process in terms of gender consideration.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectґендерний аналізuk_UA
dc.subjectпідготовка магістрівuk_UA
dc.subjectнавчальний курсuk_UA
dc.subjectпрактична підготовкаuk_UA
dc.subjectґендерний складuk_UA
dc.subjectгендерный анализuk_UA
dc.subjectподготовка магистровuk_UA
dc.subjectучебный курсuk_UA
dc.subjectпрактическая подготовкаuk_UA
dc.subjectгендерный составuk_UA
dc.subjectgender analysisuk_UA
dc.subjecttraining of mastersuk_UA
dc.subjectan educational courseuk_UA
dc.subjectpractical traininguk_UA
dc.subjectgender structureuk_UA
dc.titleҐендерний аналіз як практична складова підготовки магістрівза спеціалізацією «ґендерні студії: науковий аспект»uk_UA
dc.title.alternativeГендерный анализ какпрактическая составляющая подготовки магистров специализации «гендерные студии: научныйаспект»uk_UA
dc.title.alternativeThe gender analysis as a practical part of preparations of masters in the specialization «gender studies: scientific aspect»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.