Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергун, Ігор Вячеславович-
dc.contributor.authorТрифонова, Олена Михайлівна-
dc.contributor.authorВергун, Игорь-
dc.contributor.authorТрифонова, Елена-
dc.contributor.authorVerhun, Ihor-
dc.contributor.authorTryfonova, Olena-
dc.date.accessioned2017-06-16T12:27:35Z-
dc.date.available2017-06-16T12:27:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВергун І. В. Особливості формування дослідницької компетентності учнів під час навчання фізики укласах медико-біологічного профілю / Ігор В’ячеславович Вергун, Олена Михайлівна Трифонова // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 11, ч. 4. – С. 54-59.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2537-
dc.description.abstract(uk) У даній статті розглянута проблема формування в учнів дослідницької компетентності з використанням методу навчальних проектів та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час навчання фізики у класах медико-біологічного профілю. Розкрито важливість методу навчальних проектів, етапи реалізації цього методу та визначено ролі, що відводять ся учням та вчителю в цій діяльності. Схематично окреслено застосування ІКТ разом з методом навчального проекту, визначено ефективність використання ІКТ та навчального проекту для формування дослідницької компетентності під час навчання фізики. Запропонований приклад навчального проекту для класів з медико-біологічним профілем з використанням ІКТ, в якому учні розглядають та вивчають будову ока, дефекти зору і способи їх виправлення. У статті розкрито зміст понять: навчальний проект, види навчальних проектів, педагог ічні цілі проектного навчання.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В данной статье рассмотрена проблема формирования у учащихся исследовательской компетентности с использованием метода учебных проектов и информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) во время обучения физике в классах медико-биологического профиля. Раскрыто важность метода учебных проектов, этапы этого метода и какие роли отведены ученикам и учителю в этой деятельности.uk_UA
dc.description.abstract(en) In this article the problem of development of students' research competence with the use of educational projects and information and communication technology (ICT) in the classroom teaching physics in medical and biological profile. Reveals the importance of the method of training projects, stages of this method and that the role allotted to children and teachers in these activities. Schematically outlines the use of ICT learning method with project efficiency and ICT training project for the formation of research competence while studying physics. Example training project proposed for the classes of medical and biological profile of ICT, in which students examine and study the structure of the eye and vision defects can be a man and how these defects can be corrected. Disclosed following concepts: educational project, types of educational projects educational purposes training project solves. The proposed training project example of an organization using the wiki environment and offered an example project organization there. Schematically outlined structure phasing of the project in high school: organizational phase (presentation), preparatory time (resources), consulting (blog where students write what they do not understand), presentation of the project and its protection, evaluating teacher performance project at all stages and its protection. Proposed the idea of creating a site which profiles will be available for school projects and teachers of different subjects All this is perfectly demonstrated in pictures (screen a project Wiki KSPU Optical Illusion).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectнавчальний проектuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процессuk_UA
dc.subjectметодика навчання фізикиuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectисследовательская компетентностьuk_UA
dc.subjectучебный проектuk_UA
dc.subjectучебно-воспитательный процессuk_UA
dc.subjectметодика обучения физикеuk_UA
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk_UA
dc.subjectresearch competenceuk_UA
dc.subjecttraining projectsuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectmethods of teaching physicsuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologyuk_UA
dc.titleОсобливості формування дослідницької компетентності учнів під час навчання фізики укласах медико-біологічного профілюuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности формирования исследовательской компетентности учащихся при обучении физике в классах медико-биологического профиляuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of formation research competence of students during teaching physics in class biomedical areauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.