Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2528
Назва: Від теорії – до практики: вивчення особистості школяра студентами-практикантами. Частина ІІ
Автори: Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
Дата публікації: 2012
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Гуцало Е. У. Від теорії – до практики: вивчення особистості школяра студентами-практикантами. Частина ІІ : навч.-метод. посіб. / Емілія Ун-Сунівна Гуцало. – Кіровоград : КДПУ імені Володимира Винниченка, 2012. – 350 с.
Короткий огляд (реферат): (uk) У навчально-методичному посібнику розглядається програма та даються методичні вказівки до педагогічної практики студентів педагогічного університету. У посібнику представлені завдання з психології щодо вивчення особистості школяра методом спостереження, психолого-педагогічні рекомендації та інструктивно-методичні матеріали. Рекомендовано для студентів передвипускних курсів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2528
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання каф-ри психології та соціальної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Від теорії – до практики. Частина ІІ.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.