Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2527
Назва: Від теорії – до практики. Завдання з психології до навчально-виховної безвідривної педагогічної практики студентів педагогічного університету. Частина І
Автори: Гуцало, Емілія Ун-Сунівна
Ключові слова: педагогічна практика студентів
Дата публікації: 2012
Видавництво: Центр оперативної поліграфії “Авангард”
Бібліографічний опис: Гуцало Е. У. Від теорії – до практики. Завдання з психології до навчально-виховної безвідривної педагогічної практики студентів педагогічного університету. Частина І : навч.-метод. посіб. / Емілія Ун-Сунівна Гуцало. – Кіровоград : Центр оперативної поліграфії “Авангард”, 2012. – 128 с.
Короткий огляд (реферат): (uk) У навчально-методичному посібнику розглядається програма та даються методичні вказівки до навчально-виховної безвідривної педагогічної практики студентів педагогічного університету. У посібнику представлені завдання з психології щодо вивчення особистості школяра методом спостереження та інструктивно-методичні матеріали: методики, тести, анкети тощо. Рекомендовано для студентів перших курсів усіх факультетів та форм навчання педагогічного університету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2527
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання каф-ри психології та соціальної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Від теорії – до практики. Частина І.pdf920,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.