Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2512
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМанойленко, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorМанойленко, Наталия Владимировна-
dc.contributor.authorManoylenko, Natalia-
dc.date.accessioned2017-06-08T15:28:17Z-
dc.date.available2017-06-08T15:28:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМанойленко Н. В. Діяльнісний підхід в формуванні ключових компетенцій в процесі підготовки вчителів технологій / Наталія Володимирівна Манойленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 11, ч. 3. – С. 128-131.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2512-
dc.description.abstract(uk) В статті представлена технологічна модель формування ключових компетенцій (системних, міжособистісних, інструментальних) в процесі підготовки вчителів технологій через реалізацію діяльнісного підходу при викладанні методики трудового навчання у вищих педагогічних навчальних закладах. Розглянуті теоретичні основи розробки й застосування ефективних навчальних технологій досягнення прогнозованого освітнього результату, реалізації творчого потенціалу студентів, оволодіння знаннями, навичками, уміннями і якостями як цілі підготовки до самостійної професійної праці. Аналізується: навчальна діяльність студентів – майбутніх учителів технологій та її спрямованість на оволодіння знаннями, вміннями і навичками; рівні реалізації професійних знань; завдання, покладенні на читання лекційного курсу з методики трудового навчання; аналізу дедуктивного методу навчання; використання методів проектів і їх моделювання в процесі проведення практичних і практично-лабораторних занять; ролі інформаційної діяльності студентів та експериментальних методів в процесі реалізації діяльнісного підходу; організації науково-дослідницької роботи студентів – майбутніх учителів технологій.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье представлена технологическая модель формирования ключевых компетенций (системных, межличностных, инструментальных) в процессе подготовки учителей технологий через реализацию деятельностного подхода при преподавании методики трудового обучения в высших педагогических учебных заведениях.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article presents the technological model of formation of key competences (systemic, interpersonal and instrumental) in the process of preparing teachers of technology through the implementation o f activity approach in teaching methods of vocational training of higher pedagogical educational institutions. Theoretical bases of development and application of effective educational technologies generate predicted educational outcomes, realization of creative potential of students, mastery of knowledge, skills, abilities and qualities as the preparation for independent professional work. Analyze d: educational activity of students – future teachers of technology and its focus on the acquisition of knowled ge, abilities and skills; levels of implementation of professional knowledge; task, assignment reading the lecture course methods of vocational training; the analysis of the deductive method of teaching; using methods of projects and their modeling in the process of the practical and practical-laboratory classes; the role of information activities of students and experimental methods in the process of implementation of activity approach; the organization of scientific-research work of students – future teachers of technology. The scientific basis of the technique of students’ scientific research activity, directed to the guaranteed assimilation of knowledge and formation of skills, is made by the theory of activity and stage-by-stage formation of intellectual actions. Active attraction to the scientific research of students - future teachers of technologies, mastering skills of the research and creative work helps them to switch in professional activity, to transform scientific knowledge into the practical use.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectвчитель трудового навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectтехнологічні моделіuk_UA
dc.subjectнауково-дослідницька діяльність студентівuk_UA
dc.subjectметод проектівuk_UA
dc.subjectучитель трудового обученияuk_UA
dc.subjectпрофессиональная підготовкаuk_UA
dc.subjectдеятельностный подходuk_UA
dc.subjectкомпетентностиuk_UA
dc.subjectтехнологические моделиuk_UA
dc.subjectнаучно-исследовательская деятельность студентовuk_UA
dc.subjectметод проектовuk_UA
dc.subjectteacher labor traininguk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectactivity approachuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjecttechnological modelsuk_UA
dc.subjectscientific-research activity of studentsuk_UA
dc.subjectmethod of projectsuk_UA
dc.titleДіяльнісний підхід в формуванні ключових компетенцій в процесі підготовки вчителів технологійuk_UA
dc.title.alternativeДеятельностный подход в формировании ключевых компетенций в процессе подготовки учителей технологийuk_UA
dc.title.alternativeAn effective approach in formation of key qualities in teacher training technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.