Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2498
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовкотруб, Віктор Павлович-
dc.contributor.authorВовкотруб, Виктор Павлович-
dc.contributor.authorVovkotrub, Viktor Pavlovych-
dc.date.accessioned2017-05-23T11:07:52Z-
dc.date.available2017-05-23T11:07:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВовкотруб В. П. Посилення практичної спрямованості робіт фізичного практикуму / Віктор Павлович Вовкотруб // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 10, ч. 1. – С. 119-123.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2498-
dc.description.abstract(uk) Аналізуються чинники посилення прикладного змісту навчальних експериментальних завдань з фізики через впровадження до змісту завдань вивчення будови, дії і використання технічних пристроїв, вузлів чи засобів. Актуалізуються проблеми становлення молодого фахівця для одержання необхідного обсягу знань, формування уміння і навичок, культури професійної діяльності, формування у випускника об’єктивних уявлень про професії, спрямування їх на вірний вибір напрямку майбутньої професійної діяльності. Запропоновано шляхи матеріального забезпечення для виконання таких завдань через використання сучасних засобів, цифрових вимірювальних приладів, діючих моделей технічних установок промислового призначення. Вагому роль відведено використанню та модернізації набірних полів через збільшення кількості модулів, розширення параметрів і характеристик елементів для складання електричних кіл до пристроїв, які вивчаються і досліджуються. Наведено варіанти виготовлення і використання саморобних приладів, вузлів, модулів на предмет автономних джерел живлення, виконувальних пристроїв тощо.uk_UA
dc.description.abstract(ru) Анализируются пути усиления практической направленности содержания учебных экспериментальных заданий по физике путём внедрения в содержание заданий изучения строения, действия и использования технических устройств, узлов, средств. Актуализируются проблемы становления молодого специалиста для получения необходимого объёма знаний, формирования учений и навыков, культуры профессиональной деятельности, формирования у выпускника объективных представлений о профессиях, направленности их на верный выбор направления будущей профессиональной деятельности. Предложены пути материального обеспечения для выполнения таких заданий путем использования современных средств, цифровых измерительных приборов, действующих моделей технических установок промышленного назначения. Весомую роль обведено использованию и модернизации наборных полей путем увеличения количества модулей, расширения параметров и характеристик элементов для сложения электрических цепей устройств, которые изучаются и исследуются. Приведены варианты изготовления и использования самодельных приборов, узлов, модулей, например, автономных источников питания, исполнительных устройств и т.д.uk_UA
dc.description.abstract(en) The ways of strengthening the practical orientation of the content of training assignments for experimental physics by introducing the contents of studying the structure of tasks, actions and use of technical devices, components, tools. Actualizes the problem of formation of the young specialist to obtain a necessary volume of knowledge, formation exercises and skills, culture, professional activities, formation of Graduates of objective notions of professions, their focus on the correct choice of the direction of future professional activity. Ways materіalnogo software to perform these tasks through the use of modern, digital instrumentation, working models of technical systems for industrial use. Significant role circled use and modernization typesetting fields by increasing the number of modules, expansion options and performance elements for slozheniyaelektricheskih tsepe5y devices, which are studied and researched. Variants of the manufacture and use of improvised devices, components, modules, for example, independent power supply, actuators, etc.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectтехнічні пристроїuk_UA
dc.subjectмайбутні професіїuk_UA
dc.subjectфізичний експериментuk_UA
dc.subjectпрактична спрямованістьuk_UA
dc.subjectцифрові вимірювальні засобиuk_UA
dc.subjectнабірні поляuk_UA
dc.subjectсаморобні приладиuk_UA
dc.subjectтехнические устройстваuk_UA
dc.subjectбудущие профессииuk_UA
dc.subjectфизический экспериментuk_UA
dc.subjectпрактическая направленностьuk_UA
dc.subjectцифровые измерительные средстваuk_UA
dc.subjectнаборные поляuk_UA
dc.subjectсамодельные приборы.uk_UA
dc.subjectтechnical devicesuk_UA
dc.subjectfuture professionuk_UA
dc.subjectphysical eksperimentuk_UA
dc.subjectpractical orientationuk_UA
dc.subjectdigital measuring toolsuk_UA
dc.subjectdialers fielduk_UA
dc.subjecthomemade devicesuk_UA
dc.titleПосилення практичної спрямованості робіт фізичного практикумуuk_UA
dc.title.alternativeУсиление практической направленности работ физического практикумаuk_UA
dc.title.alternativeEnhancement of practice areas of work physical workshopuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.