Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІзюмченко, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorИзюмченко, Людмила Владимировна-
dc.contributor.authorIziumchenko, L. V.-
dc.date.accessioned2017-05-23T10:30:58Z-
dc.date.available2017-05-23T10:30:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationІзюмченко Л. В. Математична складова фахової компетентності вчителя в контексті всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2016» / Людмила Ізюмченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти / ред. кол.: С. П. Величко [та ін.]. – Кропивницький : КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – Вип. 10, ч. 1. – С. 47-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/2495-
dc.description.abstract(uk) У статті розглянуто математичну складову фахової майстерності учителя на прикладі конкурсу «Учитель року–2016» у номінації «Математика»: висвітлено вимоги, що висувались до учасників конкурсу, описано основні аспекти конкурсних випробувань відбіркового та фінального етапів конкурсу (оцінювання Інтернет-ресурсу, проведення майстер-класу, проходження тестування з фахової майстерності; оцінка володіння учителями засобами ІКТ, проведення уроку та захист навчального проекту); представлено детальний аналіз фахового випробування (тестових завдань відкритої й закритої форми, а також ускладнених задач), встановлено зв’язок тестових завдань з фаху зі шкільним курсом математики, показана можливість подальших досліджень у галузі, які випливають з пройдених фахових завдань; відмічені позитивні результати проведення конкурсу та наведені пропозиції щодо покращення фахової підготовки студентів педагогічних ВНЗ і підвищення кваліфікації вчителів математики.uk_UA
dc.description.abstract(ru) В статье рассмотрено математическую составляющую профессиональной компетентности учителя на примере конкурса «Учитель года-2016» в номинации «Математика»: освещены требования, которые выдвигались к участникам конкурса, описаны основные аспекты конкурсных испытаний отборочного и финального этапов конкурса (оценка Интернет-ресурса, проведение мастер класса, прохождение тестирования по профессиональному мастерству, оценка владения учителями средствами ИКТ, проведения урока и защита учебного проекта); представлен подробный анализ профессионального тестирования (тестовых заданий открытой и закрытой формы, а также задач повышенной сложности), установлена связь тестовых заданий по специальности со школьным курсом математики, показана возможность дальнейших исследований в области, которые вытекают из выполненных профессиональных заданий; отмечены положительные результаты проведения конкурса и приведены предложения по улучшению профессиональной подготовки студентов педагогических вузов и повышению квалификации учителей математики.uk_UA
dc.description.abstract(en) Mathematical component of professional skills of the teacher on the example of competition “Teacher of the Year 2016” in the nomination “Mathematics” is examined in the article: the requirements for the participants were documented and the main aspects of competitive tests of the qualifying and final stages of the competition were described (assessment of the Internet resource, master-class, testing of professional skills, evaluation of the teachers' grasp of ICT tools and of the lesson held by teachers, the defense of individual educational projects); moreover, a detailed analysis of professional testing was presented (test tasks of the open and closed type and solving of advanced problems), the relation of test tasks in specialty with the school course of mathematics was determined and the possibility of further research in the field arising from the performed professional tasks was shown; generally the positive impact of the held competition was emphasized and detailed proposals for improving of professional training of students at pedagogical universities and training of teachers of mathematics were suggested.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти;-
dc.subjectфахова майстерністьuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectмайстер-класuk_UA
dc.subjectнавчальний проектuk_UA
dc.subjectпедагогічний досвідuk_UA
dc.subjectметодика математикиuk_UA
dc.subjectпрофессиональная квалификацияuk_UA
dc.subjectтестированиеuk_UA
dc.subjectурок мастер-классuk_UA
dc.subjectучебный проектuk_UA
dc.subjectпедагогический опитuk_UA
dc.subjectметодика математикиuk_UA
dc.subjectprofessional skillsuk_UA
dc.subjecttestinguk_UA
dc.subjectlessonuk_UA
dc.subjectmaster classuk_UA
dc.subjecteducational projectuk_UA
dc.subjectteaching experienceuk_UA
dc.subjectmethods of teaching mathematicsuk_UA
dc.titleМатематична складова фахової компетентності вчителя в контексті всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2016»uk_UA
dc.title.alternativeМатематическая составляющая профессиональной компетентности учителя в контексте всеукраинского конкурса «Учитель года–2016»uk_UA
dc.title.alternativeMathematcal component of professional skills of the teacher on the example of competition “Тeacher of the year - 2016”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.